|
کدخبر: 206132

فیلم باشگاه زنانه در قم لو رفت!

تمام باشگاه‌ها و اماکن ورزشی ملزم به ممنوعیت ورود گوشی همراه به فضاهای ورزشی اختصاصی بانوان و ممانعت از هرگونه فیلم‌برداری و عکس‌برداری شدند.

ورزش فیلم باشگاه زنانه در قم لو رفت!

با توجه به شرایط نابسامان فضای مجازی که عکس ها و ویدئوهای عجیب و قریبی از موضوعات و رویدادهای مختلف از جمله ورزش در آن منتشر می‌شود، اداره کل ورزش و جوانان استان قم به تمام باشگاه ها و فضاهای ورزشی در این خصوص هشدار داد.

این اداره کل در نامه‌ای به تمام باشگاه‌ ها، هیات‌های ورزشی، تیم‌ها، مربیان و قهرمانان ورزشی هشدار داده شده که پیرو مذاکرات قبلی در خصوص رعایت شئونات اسلامی در تهیه کلیپ‌ها و عکس‌ها و انتشار آن در فضای مجازی مجدداً تاکید می‌شود هرگونه عکس‌برداری و فیلم‌برداری از محیط ورزشی بانوان ممنوع است.

 پلمپ باشگاه؛ جریمه انتشار عکس و فیلم از ورزش بانوان

بر این اساس عدم توجه به این موضوع به استناد بند ۲ آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات، جرائمی همچون ابطال کارت مربیگری مربی متخلف و پلمپ باشگاه ورزشی به مدت یک تا دو ماه به دلیل عدم نظارت لازم به ممنوعیت ورود گوشی همراه و یا دوربین فیلم‌برداری در سانس بانوان را به دنبال خواهد داشت، بنابراین تمام مربیان و مدیران ورزشی می‌بایست نسبت به رعایت این موضوع اهتمام لازم را داشته باشند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها