|
کدخبر: 205927

رونالدو در به در دنبال بنزین + عکس

شاید به این زودی شاهد رانندگی کریستیانو رونالدو با خودروهای لوکس خودش نباشیم!

ورزش رونالدو در به در دنبال بنزین + عکس

راننده رونالدو پس از هفت ساعت انتظار در پمپ بنزین نتوانست باک بنتلی فلایینگ اسپور ۲۲۱ هزار دلاری او را پر کند.

رونالدو به تازگی با این خودرو به محل تمرین باشگاه رفته بود، اما حالا تا مدتی امکان انجام این کار را نخواهد داشت.

رونالدو۱

بریتانیا با یکی از بزرگترین بحران‌های سوخت در تاریخ سر و کار دارد و افراد مشهور نیز با وجود ثروتمند بودن تحت تأثیر این بحران قرار گرفته‌اند.

اگر این بحران سوختی به زودی رفع نشود، کریستیانو رونالدو که چندین ابرخودرو دارد، شاید مجبور شود از این فرصت برای پیاده‌روی تا محل تمرین منچستریونایتد استفاده کند.

این فوتبالیست مشهور در اوایل ماه سپتامبر با قراردادی ۲۰ میلیون یورویی به تیم سابق خودش در لیگ جزیره برگشت. او در اولین روز حضورش در باشگاه با لامبورگینی اوروس ۲۲۰ هزار دلاری وارد محل تمرین شد.

رونالدو به تازگی بنتلی خودش را خریده و قطعاً زمانی که سوخت کافی برای آن پیدا کند دوباره از آن استفاده خواهد کرد. هدف اصلی از تولید فلایینگ اسپور ارائه یک خودروی لوکس با قدرت و عملکرد ابرخودروها بود. بنابراین بنتلی موتور ۶ لیتری W۱۲ توئین توربو را روی آن نصب کرد، که توان ۶۲۶ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو ۳.۸ ثانیه و سرعت نهایی آن ۳۳۳ کیلومتر در ساعت است.

رونالدو در کلکسیون خودرویی جذابش یک فراری مونزا به ارزش ۱.۹۳ میلیون دلار، یک بوگاتی شیرون به ارزش ۲.۹۶ میلیون دلار و یک بوگاتی ویرون گرند اسپرت به ارزش ۲.۳ میلیون دلار نیز دارد. بنابراین شاید او مجبور شود فعلاً به جای بنتلی جدیدش از سایر ابرخودروهایش برای رفتن به محل تمرین استفاده کند.

منبع: خودرو بانک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها