|
کدخبر: 202764

هیچ‌وقت از استقلال جدا نمی شوم!

ستاره سابق باشگاه استقلال در مصاحبه‌اش با خبرنگاران ورزشی سعی کرد ابهامات درباره حضور خودش در پست مدیریت ورزشی را برطرف کند.

ورزش هیچ‌وقت از استقلال جدا نمی شوم!

مهدی پاشازاده، معاون ورزشی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص وضعیت فعلی باشگاه و اتفاقات و حواشی اخیر به صحبت پرداخت. او مثل گذشته از فرهاد مجیدی حمایت می‌کند و از او انتظار تعامل دارد.

صحبت های او را در ادامه بخوانید:

شرایط باشگاه خوب نیست

شرایط باشگاه می دانید که به خاطر حواشی که به وجود آمده خوب نیست. من فکر می کنم که مشکلات ما برای این چند ماه اخیر نیست و ۵-۶ سال است که جمع شده است. هواداران حق دارند که خسته شوند. متاسفانه ما هر سال یک جورهایی به این مشکل بر می خوریم و وقت و زمان را از دست می دهیم. سردرگم یکسری مشکلاتی هستیم که به نظر من با صحبت و درایت حتما حل می شود. ولی متاسفانه یک مقدار در بعضی جاها کوتاه نمی آییم و گذشت نمی کنیم.

باید یک جاهایی کوتاه بیاییم

من به همه این را می گویم؛ اگر می گوییم که همه چیزمان طرفدار است پس به خاطر طرفدار باید یک جاهایی کوتاه بیاییم و یک جاهایی گذشت کنیم که انشالله بتوانیم تیم بهتری بسازیم و موفق باشیم. ما هر سال می گوییم که فلانی، فلان تیم، تیم رقیب و... ولی باید خودمان هم تلاش مان را بیشتر کنیم. مشکلات بوده و همه می دانند و دیده اند ولی ما باید تلاش کنیم تا موفق باشیم.

پاشازاده در مورد حضور علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال و اینکه آیا قرار است شاهد اضافه شدن او به کادر مدیریتی باشگاه باشیم گفت: بنده بی اطلاع هستم. از خود آقای فتح الله زاده وقتی که بیرون آمدند سوال کنید.

مشکلات هیچ وقت تمام نمی شود

او در پاسخ به این سوال که آیا بیشتر شدن تعامل مجیدی با مدیرعامل می تواند مشکلات را حل کند گفت: بنده گفتم که طرف صحبتم با همه است. مشکلات هیچ وقت تمام نمی شود و همیشه هست. در تمام رشته های ورزشی هم شاهد هستیم. شما در کشتی و والیبال ببینید. این را در تیم بارسلونا هم دیدید. اتفاقات فوتبالی و ورزشی می افتد ولی نحوه جمع کردن آن مهم است. من فقط آقای مجیدی و مدیریت را نگفتم بلکه همه مان را گفتم حتی پیشکسوتان و طرفداران را می گویم. اگر تعامل و آرامش داشته باشیم و تلاش دو برابر کنیم حتما تیم موفق می شود.

پست من در کل دنیا تعریف شده است

من تمام سعی خودم را می کنم. این پستی که الان به من ابلاغ شده در کل فوتبال دنیا تعریف شده است ولی متاسفانه در ایران تعریفی برای آن نیست. همیشه گفته ایم افراد غیر ورزشی نباید باشند ولی این گونه نیست برادر من! غیر ورزشی ها و سیاسی ها باید در فوتبال باشند، کسانی که اداری هستند باید باشند ولی کارهای ورزشی را باید آدم های ورزشی انجام دهند؛ مثل ندود، لئوناردو و... همه این ها انجام می دهند و قانونش این است.

این نیست که ۱۰ تا هیئت مدیره داشته باشیم اصلا در فوتبال اروپا هیئت مدیره ای وجود ندارد. یک رئیس، یک مدیر و یک مدیرورزشی در باشگاه هستند. این باید تعریف شود تا جایگاه ها مشخص شود و معلوم باشد که چه کسی باید صحبت کند، چه کسی برود، چه کسی بیاید و هر کس کار خودش را بکند. این مجموعه اگر درست عمل کند حتما موفق می شویم.

کسی نمی تواند من را از استقلال جدا کند

پاشازاده در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تغییر مدیریت به کار خودتان در استقلال ادامه خواهید داد یا خیر گفت: من اصلا به چنین چیزی فکر نکرده ام چون دنبال این چیزها نیستم. انشالله اگر توانستیم کمک کنیم در خدمت باشگاه استقلال و هواداران خواهیم بود. ماها همیشه هستیم. ممکن است یکسری بیایند پست بگیرند و بروند ولی کسی نمی تواند من را از استقلال جدا کند. من در استقلال بازی کردم و افتخارم این است که با وجود پیشنهادات خیلی خوب در ایران هیچ وقت به خودم نتوانستم بقبولانم که رنگ دیگری را انتخاب می کنم.

وزیر باید در مورد استعفای مددی تصمیم بگیرد

وزیر ورزش باید در مورد استعفای آقای مددی و انتخاب مدیرعامل جدید تصمیم بگیرند. امیدوارم که این اتفاق طی یک دو روز دیگر رخ بدهد. آقای مددی استعفای خودشان را داده اند ولی نمی تواند گفت که جدایی شان صد در صد است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که مدیرعامل بعدی کی انتخاب می شود.

مجیدی خواسته هایش را کتبا اعلام می کند

پاشازاده در مورد اینکه آیا مجیدی لیست جدیدی به باشگاه ارائه داده یا خیر گفت: ما امروز یک نامه به آقای مجیدی زدیم و رسما از ایشان خواستیم که فردا در باشگاه حضور داشته باشند تا کتبا خواسته های خود را اعلام کنند که ما و باشگاه و مسئولین بتوانند این خواسته ها را عملی کنند.

از خدایم هست که مجیدی موفق باشد

او در مورد اینکه چرا در تمرین روز گذشته حضور نداشت گفت: ما منتظر هستیم که تکلیف روشن شود و حتما امروز و فردا چنین اتفاقی می افتد. ولی باید اول یک معارفه ای انجام شود و چون مسئولین نبودند بهتر است که معارفه اتفاق بیافتد و رسمی شود. فرقی هم نمی کند و ما حمایت مان را از آقای مجیدی اعلام کردیم و امروز هم می گویم از خدایم هست که موفق شوند چون دل هواداران شاد می شود.

در پایان این گفت و گو یکی از هواداران سالخورده که نظاره گر سوال و جواب خبرنگاران و پاشازاده بود به دوران انتقال او به بایر لورکوزن اشاره کرده و از معاون ورزشی استقلال پرسید که چرا آن زمان آقای رودی فولر از آلمان برای مذاکره به تهران آمدند ولی الان آقای مددی برای موضوع قایدی بلند شد و رفت دوبی. این از ضعف مدیریت نیست؟ پاسخ پاشازاده به این سوال این گونه بود:

بنده تنها بازیکنی بودم که مدیرعامل و معاون ورزشی یک باشگاه آمدند اینجا قرارداد بستند. بقیه همه رفتند و آنجا قرارداد بسته شد. در مورد این مساله نمی توانیم اعتراضی داشته باشیم. تنها اتفاقی که در این مورد در فوتبال ایران رخ داد در مورد من بود.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها