|
کدخبر: 196601

دلم هنوز با استقلال است / اگر آقا فرهاد بخواهد می‌مانم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت با وجود عملکرد خوب در تمرینات، فرصت بازی به او نمی رسد و چنانچه فرهاد مجیدی صلاح بداند، از این تیم جدا شود.

سینا خادم پور مدافع تیم فوتبال استقلال که برای مشخص شدن تکلیفش در باشگاه استقلال حاضر شده بود، در گفتگو با خبرنگاران گفت: من برای پیگیری کارهایم به باشگاه مراجعه کردم. به این نتیجه رسیدم که در پست من، بازیکنان جدیدی جذب شده اند. در دو، سه سال اخیر صبوری به خرج دادم. همیشه در تمرینات بهترین عملکرد را داشتم. سال گذشته که به عنوان بازیکن تعویضی بازی می کردم، بهترین عملکرد خودم را ارائه می کردم. امسال نیز فرصت کمی به من رسید و در ۲ بازی که به میدان رفتم، توانستم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی درخصوص اینکه مقابل نساجی عملکرد خوبی را از خود نشان داد و فرهاد مجیدی روی او نظر مثبتی دارد ولی در این تیم نیمکت نشین است، پاسخ داد: من همیشه آقا فرهاد را دوست دارم و ایشان نیز دوست دارند به من کمک کنند. بعد از بازی با نساجی نیز خوب بازی کردم ولی تصمیم سرمربی است.

خادمپور در مورد اینکه تکلیف او چه زمانی مشخص می شود، گفت: منتظر آقای مددی هستم تا صحبتی با ایشان داشته باشم. ببینیم ان شالله چه خواهد شد.

بازیکن استقلال درباره اینکه آیا پیشنهادی از سایر تیم ها دارد نیز پاسخ داد: من رک و صادقانه بگویم که ۲، ۳ پیشنهاد خیلی خوب دارم. هر زمانی که باشگاه و آقای مجیدی صلاح دانستند و من را نخواهند، با تمام احترام مقصد بعدی ام را مشخص می کنم.

خادمپور

خادمپور درباره اینکه اولویت او چه تیمی است، گفت: قطعا اولویت من استقلال است و این تیم را دوست دارم. ولی یک جاهایی باید آدم به فکر خودش و خانواده اش باشد. من هواداران استقلال را از صمیم قلب دوست دارم و برایشان احترام قائلم. ولی باید به من هم کمک بشود. من نیز آینده فوتبالی دارند. اکنون تمامی هم دوره های من در تیم ملی بزرگسالان هستند.

او در پایان گفت: هر کسی در جای دیگری بازی می کند، به اینجا می آید و فیکس بازی می کند. من پای صبوری هایم ایستادم. صبح و بعد از ظهر برای پوشیدن این لباس، فیکس شدن، رقابت و جنگیدن تلاش می کنم. دوست دارم به من هم اعتماد و اطمینان بشود. حرف من فقط همین است. هر زمانی هم که به من نیازی نباشد، جدا می شوم.

منبع: ورزش3

ارسال نظر