|
کدخبر: 200660

ستاره پرسپولیس آماده نبرد حساس + عکس

با رفتن مغانلو، دوباره تمامی چشم‌ها به ساق مهاجم جنوبی پرسپولیس دوخته شده است.

در لیگ قهرمانان سال گذشته بود که کار آل کثیر تازه وارد که تنها با انجام چند بازی به ارتباط عاطفی عمیقی با هواداران رسیده و محبوب شده بود به خاطر شادی گلی که نژاد پرستانه تشخیص داده شده نا تمام ماند و حسرت بزرگی نصیب او شد.

آل کثیر با گل‌زنی به الشارجه در دور گروهی شروع کرد و سپس یک گل استادانه به تیم ژاوی با قطع توپ از تیر یک زد و سرخ‌ها را به یک چهارم برد. در یک چهارم مقابل پاختاکور دبل کرد و در آستانه فینال غرب آسیا با محرومیتی سنگین مواجه شد که روند خوبش را قطع کرد.

عیسی اما امسال با انگیزه‌ای فوق العاده پا به مرحله گروهی گذاشت و در شرایطی که پس از مدت‌ها بازی می‌کرد دو گل به تیم‌های الریان و گوآ زد و پس از شهریار مغانلو بهترین گل‌زن تیمش شد.

آل-کثیر

عیسی امشب مهاجم اول تیمش خواهد بود؛ دیگر خبری از مغانلو در خط حمله سرخ‌ها نیست و آل کثیر امید اول گل‌زنی یحیی به حساب می‌آید. او که در مجموع شش گل در آسیا زده چهار گل با صدر جدول گلزنان ایرانی لیگ قهرمان که با ده گل در اختیار علیپور است فاصله دارد و می‌تواند با این انگیزه مانند فصل قبل آسیا بدرخشد و این بار حضور در مراحل بالاتر اسیا را نیز تجربه کند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر