|
کدخبر: 198263

قهرمان المپیک، وارد دنیای کشتی کج شد! + عکس

قهرمان المپیک تصمیم به کناره گیری از ورزش قهرمانی کرده است.

گیبل استیونسون، کشتی گیر ۲۱ ساله آمریکایی، توانست در المپیک توکیو با غلبه بر گنو پتریاشویلی از گرجستان (قهرمان نامدار جهان و المپیک)، به مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد دست پیدا کند. گیبل استیونسون وقت اول را ۴-۰ برد و در وقت دوم با نتیجه ۸-۶ شکست خورد اما در مجموع به لطف امتیازاتی که در ثانیه های پایانی کسب کرد، توانست ۱۰-۸ حریفش را شکست بدهد و قهرمان شود. استیونسون حالا در اقدامی عجیب، تصمیم به کنار گذاشتن ورزش قهرمانی و فعالیت در کشتی کج گرفته است.

گیبل روز شنبه با انتشار توئیتی اعلام کرد قراردادی امضا کرده، اما طرف قرارداد را اعلام نکرد. حالا Wrestling Observer خبر داده این کشتی گیر جوان، قراردادی با WWE* امضا کرده و با وینس مک‌ماهون، رئیس WWE هم دیدار کرده است. فعلا جزئیاتی از این قرارداد و اینکه چه زمانی گیبل کار خود را در کشتی کج شروع می کند، اعلام نشده است.

استیونسون-کشتی-کج

این اولین باری نیست که کشتی گیران آمریکایی به زمره ورزشکاران WWE اضافه می شوند و مشهورترین آنها کرت انگل است که به عنوان قهرمان جهان و المپیک، در ۱۹۹۶ تصمیم گرفت کشتی را کنار گذاشته و به کشتی کج روی بیاورد.

یک رسانه جمعی و یک کمپانی سرگرمی است که در درجه اول با نام کشتی حرفه ای شناخته شده‌است. دبلیو دبلیو ای همچنین در زمینه‌های دیگر شناخته شده‌است؛ از جمله فیلم‌ها، املاک و مستغلات و سایر مشاغل تجاری دیگر. برنامه‌های دبلیودبلیوای در ۸۰۰ میلیون خانه و ۲۸۰ کشور تماشا شده و ۲۸ زبان را درنوردیده است. تماشاگران دبلیو دبلیو ای را افراد جوان تا پیر تشکیل می‌دهند. بنابر آمارهای گرفته شده ۲۲٪ تماشاگران ۲ تا ۱۷ سال، ۲۳٪ ۱۸ تا ۳۴ سال، ۲۶٪ ۳۵ تا ۴۹ و ۳۰٪ نیز ۵۰ سال یا بیشتر سن دارند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها