|
کدخبر: 194543

رسمی/ ستاره بایرن مونیخ قراردادش را تمدید کرد + عکس

یوشوا کیمیچ، ستاره ملی پوش بایرن مونیخ، با امضای قراردادی چهار ساله و جدید، تا سال ۲۰۲۵ در آلیانز آره‌نا خواهد ماند.

ورزش رسمی/ ستاره بایرن مونیخ قراردادش را تمدید کرد + عکس

کیمیچ قرارداد چهار ساله جدیدی در آلیانز آره‌نا امضا کرد و به موجب آن تا سال ۲۰۲۵ برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد.

کیمیچ پس از اعلام این خبر امروز به وب سایت رسمی باشگاه گفت: "مهمترین دلیل تمدید قرارداد من این است که در بایرن می توانم هر روز از چیزی که به آن علاقه دارم، لذت ببرم.

من تیمی دارم که با آن می توانم به هر چیزی دست پیدا کنم و بسیاری از هم تیمی های من تبدیل به دوستان واقعی ام شده اند. به همین دلیل بود که من در وهله اول فوتبال را شروع کردم: چرا که باید سرگرم کننده باشد.

من هنوز خود را در پایان پیشرفت و رشدم نمی بینم و متقاعد شده ام که در بایرن در طول چند سال آینده چیزهای زیادی ممکن است. علاوه بر این خانواده من در اینجا احساس راحتی می کنند. مونیخ به خانه دوم ما تبدیل شده است.

تمدید-جاشوا-کیمیچ

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، نیز گفت: "با این تمدید قرارداد، بایرن پیام واضحی را هم داخلی و هم خارجی ارسال می کند.

ما می خواهیم بهترین بازیکنان خود را برای دراز مدت در اختیار داشته باشیم. یوشوا کیمیچ در چند سال آینده کیفیت عالی خود را به عنوان یک بازیکن برجسته در بایرن توسعه خواهد داد و تاریخ سازی خواهد کرد.

او یک فوتبالیست درجه یک با ذهنیتی فوق العاده است و به عنوان یک حرفه ای و یک شخص، همه چیزهایی را که همیشه بایرن را متمایز کرده اند، ارائه می دهد."

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها