|
کدخبر: 192623

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با ۵ بازیکن خود است و هنوز پاسخی در این رابطه دریافت نکرده است.

ورزش اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

کمال کامیابی نیا، وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی و امید عالیشاه پنج بازیکنی هستند که مدیران این تیم همچنان در انتظار هستند با حضور در محل این باشگاه پای میز مذاکره نشسته و مبلغ مدنظر خود را برای ادامه همکاری اعلام کنند؛ بازیکنی که به شدت از سوی دیگر باشگاه‌ها با پیشنهادات اغواکننده مواجه شده و این مساله عاملی شده تا همچنان دور از مذاکرات قرار داشته باشند.

در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به روند مذاکرات و آخرین وضعیت این بازیکنان برای تمدید قرارداد؛

احمد نوراللهی؛ شماره هشت و پیشنهادات اغواکننده

برترین هافبک و گلزن‌ترین بازیکن فصل پرسپولیس اکنون با پیشنهادات مناسبی مواجه شده است. از قطر، ترکیه و امارات به عنوان دیگر پیشنهادات این بازیکن یاد می‌شود و جدی‌ترین و تازه‌ترین پیشنهادی که به این بازیکن شده مبلغ ۱.۸میلیون دلار است که می‌تواند هر بازیکنی از لیگ ایران را برای جدایی از تیمش اغفال کند!

نوراللهی اما در آخرین صحبت‌هایی که با حضور در برنامه فوتبال برتر داشت از تمایل قلبی خود برای ادامه همکاری با پرسپولیس خبر داد و البته آن را مستلزم این دانست که در بازار نقل و انتقالاتی بحث شرایط مالی بازیکنان نیز در نظر گرفته شود. طی روزهای اخیر شایعات زیادی از پیشنهاد مالی نوراللهی به پرسپولیس شکل گرفته و از ۱۵ تا هشت میلیارد گفته شده است. در این میان حتی گفته شده یک باشگاه داخلی نیز پیشنهاد ۱۸ میلیاردی به این بازیکن ارائه داده که البته خیلی زود رد شده است.

باشگاه پرسپولیس اما روند مذاکره با نوراللهی را باز گذاشته است و در انتظار نهایی شدن این مذاکرات است. استوری دو پهلویی که مهدی ترابی درباره آینده او در صفحه اینستاگرامی‌اش قرار داده، شایعات درباره شرایط همکاری شماره هشت با پرسپولیس را نیز با شایعات بیشتری شکل داده است. البته گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس علیرغم قرار دادن بند سقف قرارداد ۵ میلیاردی برای بازیکنان ملی‌پوش، شاید با رقم نزدیک به هشت میلیاردی توافق با این بازیکن هم راه بیاید.

کمال کامیابی نیا؛ هماهنگی ابتدایی انجام شده

هافبک دفاعی چند فصل اخیر پرسپولیس که سرنوشت او با دوران موفقیت این تیم گره خورده نیز به پایان قراردادش رسیده و هنوز تکلیف آینده‌اش با سرخپوشان و پیراهن ۱۱ این تیم نامشخص است. بعد از اینکه کامیابی نیا در مقطعی از فصل از ترکیب این تیم دور شد، شایعات زیادی درباره احتمال جدایی‌اش شکل گرفت اما نمایش درخشان او در خط دفاعی و در ادامه دعوت به تیم ملی، همه چیز را به سود او کرد تا یحیی نیز در لیست تمدیدی‌ها نام او را قرار دهد. کامیابی نیا مشکلی برای تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد و این مساله را در ضیافت ناهار با جعفر سمیعی نیز در میان گذاشته است. با این حال باید دید گزینه سرخ‌ها که یحیی برای خط دفاعی نیز روی او در فصل آینده حساب باز کرده، با چه مبلغی پای میز مذاکره خواهد نشست. کمال نیز در حال حاضر در تهران حضور ندارد تا تماس مدیران تیم برای فیکس کردن جلسه با وی بی نتیجه بماند.

وحید امیری؛ مطالبات گذشته پرداخت می‌شود؟

یحیی گل محمدی به بالاترین حد اعتماد به این بازیکن ملی‌پوش رسیده و خواهان ادامه همکاری باشگاه با اوست. وینگر ۳۳ ساله پرسپولیس در بازگشت به این تیم بار دیگر توانست اعتماد هواداران و کادرفنی را جلب کند و در بیشتر مقطع فصل نیز نمایش درخشانی در سمت چپ دفاعی سرخپوشان از خود به جا گذاشت تا خیال یحیی گل محمدی را در کنار سعید آقایی در این پست راحت کند. امیری طبق سقف در نظر گرفته شده از سوی باشگاه با توجه به ملی‌پوش بودن قادر خواهد بود روی عدد ۵ میلیارد با این تیم به توافق دست یابد.

امیری در حال حاضر در تهران حضور دارد اما شرایط برای هماهنگی حضور در جلسه مذاکره با باشگاه هنوز فراهم نشده است. بعید است این بازیکن به جز در خصوص مسائل مالی به مشکلی دیگر با این تیم بخورد و بنای حضور در باشگاه دیگری را داشته باشد. موضوع مورداختلاف اما شاید دریافت مطالبات گذشته باشد و باید دید باشگاه در نهایت قادر خواهد بود در این شرایط مالی، نظر او را نیز در خصوص مطالبات گذشته و تمدید قرارداد دوباره جلب کند یا خیر.

مهدی شیری؛ شماره ۱۷ همچنان سرخپوش می‌ماند

مدافع راست تخصصی پرسپولیس نیز این روزها خارج از تهران و در مسافرت به سر می‌برد. تازه داماد پرسپولیسی‌ها از این فرصت برای استراحت سود برده و بعید است مشکلی برای ادامه همکاری با سرخ‌ها و تداوم در اختیار گرفتن پیراهن شماره ۱۷ این تیم داشته باشد. موضوع او نیز دریافت مطالبات گذشته و افزایش رقم قرارداد است، به ویژه اینکه یحیی گل محمدی نیز روی حفظ او تاکید کرده و به عنوان تنها مدافع تخصصی راست پای تیمش برای فصل بعد و ادامه همکاری اعلام نیاز داشته است. اگر اتفاق خاصی نیفتد، شیری را باید جز نفراتی دانست که پای میز مذاکره با این تیم و تمدید قرارداد خواهد نشست و مشکلی از این بابت شکل نخواهد گرفت.

امید عالیشاه؛ کاپیتان دوم به دنبال تداوم حضور

کاپیتان دوم پرسپولیس نیز با پیشنهادات مناسبی از دیگر تیم‌های داخلی مواجه شده و برخلاف تصور خیلی زود به همه آنها پاسخ منفی داده است و در انتظار توافق با این باشگاه برای ادامه همکاری قرار دارد تا رکورد ویژه خود در این تیم و تداوم حضور در آن را ارتقا بخشد. عالیشاه که در نقل و انتقالات زمستانی فصل بیستم در یکقدمی جدایی از این تیم قرار داشت با نمایش درخشان خود توانست همه چیز را تغییر دهد و باید دید در شرایطی که فصل گذشته جزو نفراتی بود که مدیران تیم با تاکید بر قرارداد پایین او در مقایسه با دیگر تیم‌ها، خواهان افشاگری کاپیتان‌های تیم‌های دیگر بودند، در این فصل با چه مبلغی با این تیم به توافق خواهد رسید. او نیز در حال حاضر در تهران به سر نمی‌برد و سفر خانوادگی را در تعطیلات در دستور کار قرار داده و طبق شنیده‌ها طی روزهای آتی با حضور در باشگاه پای میز مذاکره خواهد نشست و قراردادش را به امضا می‌رساند.

همه در انتظار اولین نفر تمدیدی

نکته جالب در خصوص بازیکنانی که باشگاه در انتظار تمدید قرارداد آنهاست این است که هر کدام از آنها در انتظار این هستند تا دیگر هم‌تیمی‌شان در باشگاه حاضر شود و با مشاهده روند مذاکرات و عدد مدنظر باشگاه، با مدیران تیم وارد جلسه و مذاکره شوند. اینکه نفر اول در این مقطع کدام بازیکن خواهد بود جالب توجه است؛ بازیکنی که قطعا می‌تواند مسیر مذاکره و تمدید قرارداد دیگر بازیکنان را تسریع بخشد. به نظر شما کدام بازیکن اولین نفر در جمع تمدیدی‌ها و مذاکره کننده با باشگاه خواهد بود و آیا مدیران تیم قادر به حفظ سرمایه خود خواهند بود یا خیر؟

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها