|
کدخبر: 193401

رونالدو به رئال مادرید باز می گردد؟

ستاره پرتغالی تیم یوونتوس به شایعه بازگشت به رئال مادرید واکنش نشان داد.

ورزش رونالدو به رئال مادرید باز می گردد؟

دو شب پیش گذشته ادو آگیره، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به کریستیانو رونالدو در برنامه الچرینگیتو تایید کرد که کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو به لالیگاست.

آنجلوتی با انتشار  توییتی این خبر را تکذیب کرد که در نوع خودش عجیب به نظر می‌رسید و این شایعه بزرگ به اندازه‌ای حساس و سرنوشت‌ساز بوده که ستاره تیم یوونتوس را وادار کرد تا او با انتشار بیانیه‌ای به این موضوع واکنش نشان بدهد.

رونالدو در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: «هرکسی که مرا می‌شناسد می‌داند که چقدر روی کارم متمرکز شده‌ام. صحبت کمتر و اقدام بیشتر، این شعار راهنمای من از ابتدای کارم بوده است. با این حال، با توجه به همه چیزهایی که اخیراً گفته و نوشته شده است، من باید موضع خود را بیان کنم. بیش از بی‌احترامی به من به عنوان یک مرد و به عنوان یک بازیکن، شیوه بی‌پروا که آینده من را در رسانه‌ها پوشش می‌دهد بی‌احترامی به همه باشگاه‌های درگیر در این شایعات و همچنین بازیکنان و کارکنان آنهاست. داستان من در رئال مادرید نوشته شده است. ثبت شده است در کلمات و اعداد، در افتخارات و عناوین، در سوابق و عناوین. این موزه در ورزشگاه برنابئو است و همچنین در ذهن همه طرفداران باشگاه است و فراتر از آنچه به دست آوردم، به یاد می‌آورم که در آن ۹ سال رابطه محبت و احترامی عمیقی با هواداران داشتم، محبت و احترامی که تا به امروز حفظ کرده‌ام و همیشه آن را دوست خواهم داشت. ‌من می‌دانم که هواداران واقعی رئال مادرید همچنان مرا در قلب خود خواهند داشت و من آن‌ها را در قلب خود خواهم داشت.»

منبع: همشهری

ارسال نظر