|
کدخبر: 192516

اعلام خداحافظی ستاره استقلالی!

دروازه‌بان فولاد که در آخرین بازی این تیم با عملکردی درخشان در ضربات پنالتی سهم بزرگی در قهرمانی آنها ایفا کرد، جدایی‌اش از این تیم را اعلام کرد.

ورزش اعلام خداحافظی ستاره استقلالی!

محسن فروزان که در این فصل راهی فولاد خوزستان شده بود، در آخرین بازی فصل این تیم با نمایشی درخشان در ضربات پنالتی زمینه ساز قهرمانی آنها در جام حذفی شد. با این حال او اکنون به صورت رسمی اعلام کرده که قصد همکاری با این تیم را ندارد و باید منتظر مقصد جدید وی بود.

فروزان با اعلام رسمی پایان همکاری‌اش با فولاد خوزستان در صفحه شخصی‌اش این متن را برای خداحافظی با هواداران این تیم منتشر کرده است: مردم عزیز، خونگرم و میهمان نواز خوزستان و هواداران صبور و دوست داشتنی فولاد، نوشتن این جملات برای من کار راحتی نیست وحالا که می‌خواهم حرف از خداحافظی بزنم خاطرات تلخ و شیرین یک سالی که در خدمت شما بودم از جلوی چشمم رد می‌شود.

سال خوبی در اهواز و کنار شما عزیزان سپری کردم که باعث افتخار من است و خوشحالم از اینکه این همکاری با پایان خوشی مثل قهرمانی جام حذفی همراه بود و به اینکه در اولین قهرمانی این تیم در جام حذفی نقش داشتم و جزئی از این افتخار بودم خوشحالم.

جا دارد تشکر کنم از مسئولان فولاد و کادر مدیریت و مربیانم در این تیم و علی الخصوص تشکر ویژه‌ای از همبازیان خوبم در فولاد داشته باشم که یک سال فراموش نشدنی را کنار آنها تجربه کردم.

تنها حسرت من در فصلی که گذشت این بود که نتوانستم هواداران خوب فولاد را در ورزشگاه ببینم و در حضور آنها نتایج خوب و قهرمانی را جشن بگیریم.

جا دارد آرزوی موفقیت داشته باشم برای فولاد و خوزستانی های دوست داشتنی در ادامه راه و اگرچه مسیر ما از هم جدا شده ولی پیوند قلبی و عاطفی میان من و شما تا ابد برقرار خواهد بود.

باعث افتخار بود که در روزهای سخت کنار شما بودم و امیدوارم توانسته باشم به سهم خودم در تلاشی که برای خوشحالی شما داشتم موفق بوده باشم.

اکنون باید دید با پایان همکاری محسن فروزان در فولاد خوزستان او چه تیمی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد. از سپاهان و گل گهر به عنوان مقصدهای احتمالی این دروازه‌بان یاد می‌شود.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها