|
کدخبر: 192467

این هتل در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت!

هتل آکادمی فوتبال در اختیار فدراسیون قرار گرفت و پروژه احداث فاز دوم این هتل به زودی آغاز می‌شود.

ورزش این هتل در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت!

 هتل آکادمی فوتبال در چند سال گذشته در اختیار پیمانکار بهره بردار بود و در این مدت به سبب تراکم مسافر، کمتر پیش می‌آمد تیم‌های ملی فرصت اقامت در این هتل را پیدا کنند.

با توجه به اختصاصی بودن فضای هتل آکادمی و بالا بودن هزینه های اقامتی در دیگر هتل‌های پایتخت جهت برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و مقرون به صرفه نبودن اجاره هتل به بهره بردار، در نهایت تصمیم بر آن شد که در اختیار گرفتن این مجموعه مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گیرد.

به همین ترتیب با سیاست و تصمیم اتخاذ شده قرار بر این شد که از این پس اداره هتل آکادمی فوتبال برعهده فدراسیون فوتبال باشد تا تیم‌های ملی بتوانند استفاده بهتری از امکانات این هتل برای برپایی اردوهای آماده‌سازی خود داشته باشند.

البته در این راه هتل آکادمی نیاز به بازسازی و طراحی جدید و توسعه و حتی احداث فاز دوم دارد که شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال دستور انجام اقدامات لازم برای آماده سازی هتل آکادمی را صادر کرده است.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته بعد از انجام کارهای کارشناسی، طراحی و گرفتن مجوزهای لازم در آینده‌ای نزدیک پروژه احداث فاز دوم هتل آکادمی برای افزایش ظرفیت اتاق‌های هتل هم در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

گفتنی است هتل آکادمی در سال های گذشته هم دچار استهلاک شده و هم طرح توسعه آن از اهداف پیش روی رییس فدراسیون است.

منبع: مشرق

ارسال نظر