|
کدخبر: 191621

فوری/ ستاره سیتی قراردادش را تمدید کرد

پس از درخشش در فصل گذشته، جان استونز، مدافع منچسترسیتی، قرارداد جدید چهار ساله ای را با سیتیزن ها امضا کرد.

ورزش فوری/ ستاره سیتی قراردادش را تمدید کرد

منچسترسیتی تایید کرده است که جان استونز، مدافع میانی این باشگاه، قرارداد جدیدی را با سیتیزن ها امضا کرده که او را تا سال ۲۰۲۶ در این باشگاه نگه می دارد.

استونز ۲۷ ساله در ۱۸ ماه گذشته در سیتی نمایش چشمگیری داشته و از تلاش برای رسیدن به ۱۱ نفر اصلی و افت در دوران قرنطینه در سال ۲۰۲۰ توانست در فصل پیش هم جایگاه ثابتی در تیم برای خود به دست بیاورد و هم نقشی کلیدی در قهرمانی سیتیزن ها در فصل پیش لیگ برتر ایفا کند.

این مدافع انگلیسی تا تابستان آینده با سیتی قرارداد داشت و باشگاه اکنون با تمدید ۴ ساله جدیدی موافقت کرده است که تعداد فصل های مدافع شماره ۵ در ورزشگاه اتحاد را به ۱۰ فصل خواهد رساند.

استونز در مورد قرارداد جدید خود گفت: "من نمی توانم بیش از این خوشحال باشم. دوست دارم بخشی از این تیم باشم. بازیکنان با کیفیت زیادی در اینجا هستند و من می دانم که ما می توانیم به کسب جام ها ادامه دهیم، این تمرکز اصلی من است.

کار با گواردیولا یک رویا است، او خیلی چیزها در مورد بازی به من آموخت و احساس می کنم هر روز چیز جدیدی یاد می گیرم.

موفقیتی که در چهار سال گذشته داشته ایم باورنکردنی است. بخشی از این موفقیت بودن رویایی بود که محقق شد و من فقط می خواهم به برنده شدن ادامه دهم.

اینجا برای بازی کردن من و تحقق رویاهایم بهترین مکان است."

استونز فصل گذشته به سیتی کمک کرد تا قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و کارابائو کاپ را جشن بگیرد، همچنین نقش مهمی در موفقیت های سال های اخیر تیم ملی انگلیس در رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و فینال یورو ۲۰۲۰ داشت.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها