|
کدخبر: 189450

نیازمند: اگر سپاهان عالی بود پرسپولیسی‌ها فوق العاده بودند

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر ما در این فصل عالی بودیم حتماً پرسپولیسی‌ها فوق‌العاده بودند.

ورزش نیازمند: اگر سپاهان عالی بود پرسپولیسی‌ها فوق العاده بودند

پیام نیازمند پس از نایب قهرمانی سپاهان در لیگ برتر اظهارکرد: فکر نمی‌کنم ما کم آورده باشیم. نتایجی که در این فصل گرفتیم فوق‌العاده و عملکردمان بود بازیکنان ما سزاوار و شایسته بیش از اینها هستند. من افتخار می‌کنم در این مدت در سپاهان بازی کرده‌ام.

وی افزود: به پرسپولیسی‌ها هم تبریک می‌‌گویم. اگر ما عالی بودیم حتماً آنها فوق‌العاده بودند. رقابت سنگینی بود و مطمئنم در سال‌های آینده با این نفراتی که در سپاهان هستند اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

دروازه‌بان سپاهان که آخرین بازی‌اش مقابل استقلال برای این تیم انجام داد، گفت: سه سال در این تیم بودم و اعضای آن را مانند خانواده خودم می‌دانستم. اصفهان را مثل شهر خودم می‌دانستم. همیشه همه تلاشم را برای موفقیت سپاهان انجام داده‌ام و در ادامه راه هم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

نیازمند در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد قبل از حضور در سپاهان رکورد کلین‌شیت در این باشگاه را بشکند، تأکید کرد: خدا را شاکرم که این توانایی را به من داد در تک تک دقایق بازی‌ها را درون دروازه بایستم و یک دقیقه را هم از دست ندهم این موضوع جای شکر دارد. کلین شیت و رکورد یک کار تیمی است و من هم بخشی از تیم هستم. در آینده هر کسی که درون دروازه سپاهان بایستد می‌تواند اتفاقات بهتری را رقم بزند.

منبع: فارس

ارسال نظر