|
کدخبر: 171598

دو سه مصدوم روی دست پرسپولیس برای شهرآورد

حضور دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس که در دیدار برابر سپاهان مصدوم شدند، برای دیدار مقابل استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ورزش دو سه مصدوم روی دست پرسپولیس برای شهرآورد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تن به تساوی یک - یک مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رسید که محمدحسین کنعانی زادگان، امید عالیشاه و سیامک نعمتی دچار مصدومیت شدند تا حضور آنها برای دیدار مقابل استقلال تهران نامشخص باشد.

این بازیکنان پس از پایان دیدار با سپاهان مورد مداوای کادر پزشکی قرار گرفتند 

امید عالیشاه هافبک بازی‌ساز سرخپوشان که در خط حمله این تیم نیز در فصل جاری بازی کرد دچار کشیدگی عضلات شده است تا حضورش در دیدار مقابل استقلال تهران برای درمان کامل آسیب دیدگی‌اش خطرناک باشد
سیامک نعمتی هم از ناحیه دست آسیب دید و در فیلم هایی که از درگیری پس از بازی در فضای مجازی منشر شده می‌توان فهمید که دچار مصدومیت نسبتا شدید است

عالیشاه و نعمتی مجدد مورد معاینه پزشکی قرار بگیرند تا امکان حضورشان در تمرینات گروهی سرخپوشان مورد بررسی قرار گیرد. در صورتیکه آنها نتوانند با هم تیمی‌هایشان تمرین کنند غایبان پرسپولیس در بازی شهرآورد با آبی پوشان پایتخت خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس، ساعت ۲۰: ۳۰ جمعه هفته جاری دربی پایتخت را مقابل استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌کند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها