|
کدخبر: 188288

نتایج دور دوم بازی‌های مرحله گروهی فوتبال المپیک

دور دوم بازی‌های مرحله گروهی فوتبال المپیک در بخش مردان با پیروزی تیم‌های فرانسه و آرژانتین و تساوی برزیل آغاز شد.

ورزش نتایج دور دوم بازی‌های مرحله گروهی فوتبال المپیک

 در آغاز دومین دور از مرحله گروهی مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بخش مردان، امروز (یکشنبه) ۳ بازی برگزار شد.

در گروه A فرانسه با نتیجه ۴ بر ۳ از سد آفریقای جنوبی گذشت و اولین پیروزی‌اش را کسب کرد.

در این بازی آندره پیر ژینیاک مهاجم فرانسوی‌ها و یکی از سه بازیکن بالای ۲۳ سال این این تیم هت‌تریک کرد (دقایق ۵۷، ۷۸ و ۸۶ از روی نقطه پنالتی) و تجی ساوانیه هم در دقیقه ۲+۹۰ گل چهارم و پیروزی‌ بخش فرانسوی‌ها را زد. کودیسانگ در دقیقه ۵۳، ماکگوپا در دقیقه ۷۲ و موکوئنا در دقیقه ۸۱ هم سه گل آفریقای جنوبی را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه از ساعت ۱۵: ۳۰ به وقت تهران ژاپن برابر مکزیک قرار می‌گیرد. در جدول گروه A مکزیک، ژاپن و فرانسه هر سه با ۳ امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند و آفریقای جنوبی هم بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

در گروه B نیوزیلند با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب هندوراس شد. در بازی دیگر این گروه از ساعت 30: 15 رومانی برابر کره جنوبی قرار خواهد گرفت. در جدول این گروه نیز سه تیم رومانی، هندوراس و نیوزیلند هر سه با ۳ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم هستند. کره جنوبی هم بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

همچنین در گروه C آرژانتین با تک گل دقیقه ۵۲ فاکندو مدینا موفق شد مصر را شکست دهد. در بازی دیگر این گروه استرالیا از ساعت ۱۵ به وقت تهران به مصاف اسپانیا رفته است. در جدول این گروه استرالیا و آرژانتین با ۳ امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم هستند، و اسپانیا و مصر هم هر دو با یک امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های سوم و چهارم هستند.

و اما در گروه D نیز مصاف برزیل و ساحل عاج بدون گل تمام شد. در بازی دیگر این گروه از ساعت ۱۶ عربستان سعودی برابر آلمان به میدان می‌رود. در جدول این گروه تیم‌های برزیل و ساحل عاج هر دو با ۴ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند. عربستان سعودی و آلمان هم بدون امتیاز و با توجه به تفاضل گل‌شان به ترتیب سوم و چهارم هستند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر