|
کدخبر: 187148

مسی در اینستاگرام هم رونالدو را شکست داد

تصویر منتشر شده توسط «لیونل مسی» در حساب کاربری اینستاگرام وی پس از قهرمانی در کوپا امریکای امسال، با گذر از مرز ۲۰ میلیون لایک، به محبوب‌ترین تصویر ورزشی این پلتفرم بدل شد.مسی به تازگی به همراه آلبی سلسته موفق شد با پیروزی یک بر صفر برابر برزیل در فینال کوپا امریکا، نخستین جام بین‌المللی خود را بالای سر ببرد.

ورزش مسی در اینستاگرام هم رونالدو را شکست داد

این پست رکورد ۱۹.۸ میلیون لایک را که پیش از این در اختیار رقیب سنتی مسی یعنی «کریستیانو رونالدو» بود را شکست؛ مرد پرتغالی پس از درگذشت «دیگو آرماندو مارادونا» با انتشار پستی به اسطوره آرژانتین ادای احترام کرد.

وی با انتشار تصویری سیاه و سفید از خود در کنار مارادونا نوشته بود: امروز من با یک دوست وداع کردم و جهان با یک نابغه ابدی؛ یکی از بهترین‌های تمام تاریخ؛ یک جادوگر بی‌همتا. او خیلی زود ما را ترک کرد اما میراثی نامحدود و البته جایی خالی که هرگز پر نخواهد شد را برای ما به یادگار گذاشت. آسوده بخواب، اسطوره. هرگز فراموش نخواهی شد.

رونالدو_اینستاگرام

لیونل مسی که تاکنون ۶ بار توپ طلای جهان را از آن خود کرده است، با به ثمر رساندن چهار گل در کوپا امریکا و ثبت پنج پاس گل، عنوان بهترین بازیکن جام را از آن خود کرد.

انتظار می‌رود مرد آرژانتینی به زودی قرارداد جدیدی را با باشگاه بارسلونا امضا کند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها