|
کدخبر: 182375

قول ویژه رونالدو در اینستاگرام ۳۰۰ میلیونی

کاپیتان تیم ملی پرتغال با انتشار پستی در اینستاگرام، از حمایت هواداران تیم ملی پرتغال در طول رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ تشکر کرد.

ورزش قول ویژه رونالدو در اینستاگرام ۳۰۰ میلیونی

تیم ملی پرتغال با درخشش کریستیانو رونالدو موفق به صعود از گروه مرگ یورو ۲۰۲۰ شد. این تیم اما در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات مقابل بلژیک با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا رویایی تکرار قهرمانی یورو ۲۰۱۶ برای هوادارانش خیلی زود از بین برود. در پایان این دیدار همه توجهات به سمت کریستیانو رونالدو بود؛ فوق ستاره‌ای که با ۵ گل زده در مرحله گروهی، یک تنه تیمش را به دور حذفی رساند و به دنبال عبور از رکورد گل‌های ملی علی دایی نیز بود.

با حذف پرتغال اما این اتفاق به شهریور امسال موکول شد. رونالدو بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، ناراحت‌ترین بازیکن تیم ملی پرتغال بود چرا که این بار نتوانست با درخشش خود، تیم ملی کشورش را برنده زمین کند. کوبیدن بازوبند به زمین و صحبت هایی که او با کورتووا داشت، از جمله حواشی بودند که چند ساعت بعد از بازی پرتغال – بلژیک در رسانه‌های اجتماعی به آن پرداخت بسیاری صورت گرفت.

رونالدو اما بدون توجه به تمامی این موارد و حواشی، با انتشار یک پست به زبان پرتغالی (او معمولا پست‌های خود را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند.) به زبان مادری با هواداران تیم ملی کشورش صحبت کرد:

او در بخش اول صحبت‌های خود با اشاره به عملکرد تیم ملی پرتغال نوشته است:

"ما نتیجه‌ای که می‌خواستیم را کسب نکردیم و جام را زودتر از آن چیزی که تصور می‌کردیم، ترک کردیم. با این حال نسبت به عملکرد خودمان احساس غرور داریم و تمام تلاش خود را برای تکرار قهرمانی مان به کار بردیم. این تیم نشان داد که هنوز می‌تواند پرتغالی‌ها را شاد کند."

کاپیتان تیم ملی پرتغال در بخش دوم صحبت هایش با تمجید از هواداران گفته است:

"هواداران مان به صورت خستگی ناپذیری از آغاز تا پایان جام از ما حمایت کردند. ما به خاطر آنها دویدیم و جنگیدیم؛ تمام تلاشی که انجام دادیم به خاطر هواداران بود برای اینکه لایق اعتماد آنها باشیم."

رونالدو صحبت‌های خود را این گونه به پایان برد:

"نتوانستیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم ولی عمیق‌ترین تشکرات خود از هوادارانمان داریم و به تیم بلژیک هم تبریک می‌گویم. برای تمام تیم هایی که در جام باقی مانده‌اند هم آرزوی موفقیت می‌کنم و در مورد خودمان هم باید بگویم که با قدرت هر چه تمام تر بر خواهیم گشت. زنده باد پرتغال..."

بخش پایانی صحبت‌های رونالدو نشان می‌دهد که او هنوز از حضور در تیم ملی سیر نشده و انگیزه بالایی برای ادامه دادن و ثبت رکوردهایی شگفت‌انگیزتر با لباس تیم ملی پرتغال در سر دارد. این می‌تواند بهترین خبر ممکن برای پرتغالی‌ها باشد چرا که با حضور رونالدو، تیم آنها قدرتی به مراتب بیشتر دارد که فعلا جایگزینی هم برای آن وجود ندارد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر