|
کدخبر: 182890

فاجعه فرودگاه؛ مشروبات الکلی در ساک بازیکنان تیم ملی!

تیم ملی بسکتبال ایران برای انجام چند بازی دوستانه به ژاپن سفر مرده بود و پس از بازگشت به ایران حواشی زیادی ایجاد کرد.

ورزش فاجعه فرودگاه؛ مشروبات الکلی در ساک بازیکنان تیم ملی!

آخرین شاهکار مجموعه بسکتبال که بعید است آخرین آنها باشد، فاجعه فرودگاه امام (ره) پس از بازگشت از دیدارهای تدارکاتی ژاپن بود که برخی اعضای تیم ملی به دلیل همراه داشتن اقلام غیرمجاز و غیر قانونی، باعث معطلی چند ساعته تیم در فرودگاه امام خمینی (ره) شدند. این اتفاق برای تیمی که کاپیتان آن، پرچمدار کاروان ایران در المپیک خواهد بود، یک افتضاح تمام عیار و توجیه نشدنی است.

تیم ملی بسکتبال ایران که برای انجام ۳ دیدار دوستانه راهی ژاپن شده بود که در مسیر برگشت تعدادی از بازیکن های تیم ملی از ژاپن با خود چند شیشه مشروب الکلی به همراه داشتند که در فرودگاه توسط حراست دستگیر پ برای ساعاتی به بازداشتگاه منتقل می‌شوند.

ورود غیرمجاز گوشی تلفن همراه توسط برخی ملی پوشان در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا را هم که به بی‌مبالاتی مسئولان و عدم نظارت آنها به تیم اضافه کنیم، یک مجموعه کامل از هنرنمایی مدیریتی در فدراسیون بسکتبال را خواهیم دید که برای بی‌آبرو کردن ایران در مجامع بین‌المللی بسکتبالی، کافی است.

تصور تکرار چنین اتفاقاتی در المپیک، کاپ آسیا یا میادین بزرگ جهانی، سخت اما با توجه به سابقه درخشان مسئولان بسکتبال ایران، اصلاً دور از ذهن نیست. آیا رامین طباطبایی به عنوان رئیس فدراسیون توانایی کنترل زیرمجموعه‌اش را ندارد؟ در فدراسیون و تیم ملی چه خبر است که هر کسی هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد؟ چرا باید چنین اتفاق زشت و تأسف‌آوری در بازگشت تیم ملی بسکتبال به ایران رخ دهد؟  سؤال اینجاست که واکنش وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون بسکتبال در برخورد با این موارد چه خواهد بود و چه واکنشی به این افتضاح نشان خواهند داد؟

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها