|
کدخبر: 182652

نامه به مربی استقلال؛ به ایران نیا!

شرایط استقلال برای همکاری با گابریله پین آنقدر عجیب و غریب است که به نظر می‌رسد آبی‌ها به صورت غیرمستقیم به مرد ایتالیایی در حال رساندن یک پیغام روشن هستند؛ به ایران نیا...

ورزش نامه به مربی استقلال؛ به ایران نیا!

مدیران باشگاه استقلال به شکلی عجیب و خنده دار قصد دارند گابریله پین را به خدمت بگیرند!

به نظر می‌رسد حضور گابریله پین در استقلال حداقل برای این فصل رخ نخواهد داد و شاید تغییرات در این باشگاه باعث شود او فصل آینده به اعضای کادر فنی این تیم اضافه شود.

هفته هاست فرهاد مجیدی به صورت علنی اعلام کرده مشاوری که مدنظر او است، گابریله پین است. طی این هفته‌ها هزاران خبر مختلف در خصوص حضور این مربی ایتالیایی در تهران به میان آمده ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است.

موضوع اما زمانی جالب تر شد که باشگاه استقلال پیش نویس قرارداد گابریله پین را با شرایطی عجیب برای اول ارسال کرد. آبی‌ها به گابریله پین اعلام کرده بودند طبق این قرارداد او حق ندارد علیه ارکان باشگاه مصاحبه انجام دهد و همچنین در صورتی که مطالبات خود را دریافت نکند هم قادر به شکایت کردن نیست.

مورادی که قاعدتا گابریله پین با آنها موافقت نکرد ولی روز گذشته احمد مددی که این روزها زیر فشار است، مدعی شد آنها قراردادی را برای پین ارسال کردند.

 

پیگیری‌های خبرنگار طرفداری نشان داد هنوز این اتفاق رخ نداده و آخرین مذاکره آبی‌ها با پین به همان پیش نویس با شرایط عجیب و غریب بر می‌گردد.

 

حالا باید از مدیران استقلال پرسید آیا اگر خودشان بودند هم با این شرایط موافقت می‌کردند؟ آیا گابریله پین که سال‌ها به عنوان دستیار پراندلی حضور داشته و روی نیمکت تیم ملی ایتالیا هم نشسته، فرد کوچکی است که تن به چنین شرایطی بدهد؟

مدیران استقلال می‌گویند گابریله پین به ایران بیاید در حالی که حق نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد! می‌گویند به ایران بیاید در حالی که قصد ندارند قرارداد رسمی با او ببندند! می‌گویند به ایران بیاید و هر اتفاقی که رخ داد حق ندارد مصاحبه‌ای علیه ارکان باشگاه انجام دهد! و البته خنده دار‌ترین مورد اینکه می‌گویند بیاید، اگر توانستند که پولش را می‌دهند، اگر نتوانستند هم نمی‌تواند از حق خود دفاع کرده و به مرجعی شکایت کند!

این موارد را حتی یک دستیار تازه وارد سرمربی دسته چندمی فوتبال هم قبول نمی‌کند، حالا چطور می‌توان از پین که به واسطه کاناوارو پذیرفته ریسک حضور در استقلال را به جان بخرد چنین انتظاراتی داشت؟

احتمالا مدیران استقلال دعوت نامه و دعوت نه نامه رو با هم اشتباه گرفته اند!

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر