|
کدخبر: 182193

علی دایی همچنان شریک رونالدو ماند

با حذف تیم ملی پرتغال از یورو ۲۰۲۰، عبور فوق ستاره این تیم از رکورد کاپیتان اسبق تیم ملی ایران به تعویق افتاد.

ورزش علی دایی همچنان شریک رونالدو ماند

تیم ملی پرتغال بعد از اینکه به عنوان یکی از ۴ تیم برتر سوم مرحله گروهی به دور یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد، در این مرحله با تک گل تورگان هازارد مغلوب حریف خود شده و از دور رقابت‌ها حذف شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به واسطه درخشش فوق ستاره خود امید زیادی به تکرار قهرمانی یورو ۲۰۱۶ داشت. کریستیانو رونالدو اما برخلاف ۳ بازی مرحله گروهی در بازی امشب فروغ چندانی نداشت و نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

کریستیانو رونالدو که با به ثمر رساندن ۵ گل در ۳ دیدار دور گروهی نمایش خیره کننده‌ای از خود به جای گذاشته بود، امیدوار بود تا با تداوم روند گلزنی‌های خود از رکورد علی دایی عبور کند اما با حذف پرتغال این اتفاق به چند ماه بعد موکول شد.

رونالدو در بازی آخر مرحله گروهی پرتغال مقابل فرانسه، شمار گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۹ رسانده و با علی دایی برابر شد. او اینک برای عبور از رکورد کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران باید چند ماهی صبر کند چرا که نخستین دیدار رسمی پرتغال بعد از یورو ۲۰۲۰ در تاریخ یک سپتامبر امسال میلادی (۱۰ شهریور سال ۱۴۰۰) مقابل ایرلند در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی امشب، کریستیانو رونالدو ناراحت‌ترین بازیکن زمین بود. او از شدت ناراحتی بازوبند کاپیتانی خود را از دستش باز کرده و به زمین کوبید. در حالی که کاپیتان پرتغالی‌ها با ناراحتی در حال ترک زمین بود با لوکاکو مواجه شد و مهاجم تنومند بلژیکی‌ها با در آغوش گرفتن رونالدو، سعی کرد تا او را کمی آرام کند.

 

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها