|
کدخبر: 177482

جریمه ۵۰ هزار دلار پرسپولیس توسط گلزن دربی

باشگاه پرسپولیس باید مطالبات مهاجم هندوراسی سابق خود را پرداخت کند.

ورزش جریمه ۵۰ هزار دلار پرسپولیس توسط گلزن دربی

چالش سرخ پوشان با پرونده آرش نجفی وکیل مهاجم اسبق پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت جری بنگستون از این باشگاه اظهارکرد: پس از شکایت بنگستون از پرسپولیس، این باشگاه در زمان مدیریت حمیدرضا گرشاسبی به فیفا اعلام کرد با وی توافق می‌کنیم و به ما فرصت بدهید. در آن زمان این بازیکن ۷۰ هزار دلار از پرسپولیس طلب داشت که باشگاه ۲۰ هزار دلار از این طلب را به وی پرداخت کرد و ۵۰ هزار دلار باقی ماند.

وی افزود: در آن توافقنامه آمده مرجع حل اختلاف طرفین دادگاه CAS است. حدود ۲ سال با این امید که یک مدیر به پرسپولیس بیاید و بدهی به بنگستون را پرداخت کند، از وی مهلت گرفتم اما اکنون صبرش تمام شده و اصرار دارد به دادگاه CAS برویم. اقدامات ابتدایی را انجام داده‌ایم و اگر باشگاه همچنان به این پرونده بی‌توجه باشد، مراحل باقی مانده را پیگیری می‌کنیم.

وکیل مهاجم هندوراسی سابق پرسپولیس درباره اینکه آیا در دوران مدیریت فعلی این باشگاه هم پیگیر دریافت طلب موکل خود بوده است، عنوان کرد: یکی دو بار از طریق روابط بین‌الملل باشگاه به مدیریت پرسپولیس پیغام دادم و نامه مستقیم هم برای خود باشگاه ارسال کرده‌ام اما فعلا به این پیگیری‌ها ترتیب اثر نداده‌اند.

نجفی تصریح کرد: نکته مهم این است که باشگاه پرسپولیس اکنون باید خسارت پرداخت نشدن ۵۰ هزار دلار بدهی‌اش در این سال‌ها به بنگستون را هم پرداخت کند در صورتی که امکان توافق برای گرفتن تخفیف هم وجود داشت اما باشگاه توجهی به این بدهی‌ ندارد.

وی درباره آخرین فرصت باشگاه پرسپولیس برای توافق کردن با بنگستون توضیح داد: می‌‌توانم تا ۲۰ روز دیگر از این بازیکن مهلت بگیرم اما به این شرط که باشگاه پا پیش گذاشته و برای جلب رضایت وی قدم بردارد زیرا این موضوع را خیلی عقب انداخته‌اند و خود من هم پیگیری موضوع را از راه‌های مختلف عقب انداختم اما پس از ۴-۳ سال نمی‌توانیم صبر کنیم.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر