|
کدخبر: 176356

بزن بزن بازیکنان در جشن تولد سرمربی تیم ملی! / عکس

در لحظاتی که سرمربی تیم ملی مالزی انتظار داشت که بازیکنانش با یک کیک، تولد ۵۳ سالگی‌اش را تبریک بگویند، دو بازیکن تیم به جان هم افتادند و یک زد و خورد عجیب را رقم زدند.

ورزش بزن بزن بازیکنان در جشن تولد سرمربی تیم ملی! / عکس

 

تیم ملی مالزی که با قرارگیری در رتبه دوم مرحله گروهی، شانس خوبی برای گرفتن جواز حضور در جام ملتها و شاید مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی را دارد، این روزها اردوی تدارکاتی خود را برگزار کرده و حالا در حاشیه این اردو، اتفاقی عجیب رخ داده است.

پس از این که اعضای تیم غذای خود را صرف می‌کنند، محمد سوماره وینگر راست تیم مالزی به سمت صفوی راشد می‌رود و چیزی را در بشقاب او می‌اندازد. این می‌شود زمینه یک درگیری استثنایی و کم نظیر در قالب یک تیم فوتبالی.

راشد از صندلی بلند شده و سوماره را هل می‌دهد تا آتش درگیری شعله ور شود. سوماره که انتظار چنین برخوردی را نداشت، لیوان آب را روی میز می‌گذارد و به سراغ راشد کوتاه قامت می‌رود. بازیکنان دو تیم با صدای خود تلاش می‌کنند تا جو را آرام کنند اما هر دو بازیکن به شکلی باورنکردنی در تلاش برای درگیری در مقابل چشم سرمربی خود هستند.

محمد سوماره قبل از این که زد و خورد آغاز شود، با انگشتش به راشد هشدار می‌دهد اما گوش او بدهکار نیست و هل بعدی را محکم تر می‌دهد و این بار واکنش سوماره چیزی در حد کشتی کج کاران است؛ او یورش عجیبی را انجام می‌دهد و راشد را روی زمین می‌اندازد و دیگر بازیکنان وارد مهلکه می‌شوند تا این دو را از هم جدا کنند که این اتفاق چند ثانیه به طول می‌انجامد.

در لحظاتی که سرمربی تیم شگفت زده از این اتفاق، احتمالا تنبیهی مناسب را در ذهن خود مرور می‌کند و در فکر این است که چگونه انسجام را به تیم برگرداند و اصلا این چه تولدی بود که برایش رقم خورد، یک نفر از اعضای تیم کیک تولد را می‌آورد و بعد بازیکنانی که در حال جدا کردن راشد و سوماره بودند، با قهقهه به «تانگ چنگ هوئه» می‌فهمانند که این یک سورپرایز برای تولدش بوده و بعد «هپی برثدی تو یو» را باهم می‌خوانند.

واکنش چنگ هوئه نیز جالب است. او که مظطرب و نگران دعوا را دنبال می‌کرد و قدم زنان منتظر خاتمه این درگیری بود، می‌زند زیر خنده و زیر لب چیزی به شاگردانش می‌گوید و احتمالا عجیب‌ترین جشن تولدش را در ذهن ثبت می‌کند.

واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی نیز به این اتفاق جالب بوده و یکی از کاربران نوشته که «صفوی راشد و محمد سوماره باید برای کار کردن در فیلم‌های بالیوود آماده شوند! »

نکته جالب این که ویدیو از سوی فدراسیون فوتبال مالزی منتشر شده و به نظر می‌رسد تمام اعضای تیم در جریان این سورپرایز بودند؛ سورپرایزی که البته از سوی بسیاری افراد به شکلی دیگر برداشت شده است.

تیم مالزی در مرحله گروهی بالاتر از تایلند و امارات با ۹ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها