|
کدخبر: 173743

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

احتمال می رود که فرهاد مجیدی برای دیدار حساس امروز مقابل ذوب آهن، از سیدحسین حسینی درون دروازه تیمش استفاده کند.

ورزش ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران، استقلال در استادیوم آزادی میزبان ذوب آهن خواهد بود. شاگردان مجیدی پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، پس از بازگشت به رقابت های داخلی، دو شکست تلخ مقابل ذوب آهن و پرسپولیس را تجربه کرده اند و اکنون به دنبال جبران باخت دو هفته قبل برابر اصفهانی ها هستند.

* بازگشت حسینی پس از 80 روز

رشید مظاهری که در نیم فصل نخست بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و خیال هواداران استقلال را بابت حضور یک گلر مطمئن درون دروازه راحت کرده بود، در دیدارهای اخیر آبی پوشان کمی از فرم ایده آل خود دور شده است و به نظر می رسد در بازی امروز، کار را از روی نیمکت آغاز کند.

سیدحسین حسینی که در دو بازی ابتدای فصل برابر مس رفسنجان و فولاد در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت، پس از شکست تیمش در اهواز به نیمکت تیم تبعید شد و در این مدت تنها در دو بازی با نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان برای آبی پوشان به میدان رفته بود و اکنون این فرصت را به دست آورده است تا شایستگی هایش را به اثبات برساند.

* دانشگر زوج سیاوش می شود؟

محمد دانشگر که پس از حاشیه های پیش آمده در بازی با پیکان مدت ها از حضور در تمرینات نیز منع شده بود، پیش از بازی با ذوب آهن توسط فرهاد مجیدی بخشیده شد و در شهرآورد 95 نیز برای دقایقی در ترکیب تیمش قرار گرفت. او اکنون به شرایط بازی رسیده است و می تواند برای تیمش به میدان برود.

احتمال می رود که دانشگر به همراه سیاوش یزدانی دو مدافع اصلی خط دفاعی آبی پوشان باشند. محمد نادری نیز که در دربی مقابل پرسپولیس عملکرد رضایت بخشی داشت، در سمت چپ به میدان می برود. ممکن است که مجیدی از سیداحمد موسوی در سمت راست خط دفاعی بهره گیرد.

* ریگی و مهدی پور به دنبال درخشش مجدد

مسعود ریگی ستاره استقلال در بازی با پرسپولیس بود ولی درخشش مرد میانی آبی پوشان به تنهایی، برای نتیجه گیری در شهرآورد کافی نبود. او در کنار مهدی مهدی پور وظایف خود را به خوبی انجام دادند و امروز نیز در خط میانی برای استقلال انجام وظیفه خواهند کرد.

* شروع دوباره برای اسماعیلی

فرشید اسماعیلی ستاره استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود اما مصدومیت بدموقع، باعث شد او بازی های حساسی را از دست بدهد. او در 30 دقیقه پایانی دربی به میدان رفت ولی برای تیمش موثر نبود. او امروز امید اصلی خط میانی استقلال برای خلق موقعیت و گلزنی است.

* نقطه مبهم در ترکیب استقلال

انتخاب چهارمین هافبک آبی پوشان برای این دیدار کمی سخت است. فرهاد مجیدی از گزینه های متعددی می تواند برای این پست بهره ببرد. او می تواند سیداحمد موسوی را در دفاع راست به بازی بگیرد و وریا یک خط جلوتر بیاید. انتخاب بعدی او، حضور داریوش شجاعیان در ترکیب اصلی است و اینکه وریا به خط دفاعی برگردد.

مجیدی حتی می تواند از بابک مرادی در ترکیب اصلی استفاده کند. البته آرش رضاوند پس از غیبت در دربی 95، می تواند در این بازی برای تیمش به میدان برود. باید دید کادرفنی در این خصوص چه تصمیمی می گیرد.

* زوج همیشگی در خط حمله

شیخ دیاباته در این بازی غایب آبی پوشان است. گفته می شود او دچار مصدومیت شده و نمی تواند برای استقلال به میدان برود. مجیدی برای بازی امروز به همان دو زوج همیشگی خود یعنی ارسلان مطهری و مهدی قایدی بازی خواهد داد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمد دانشگر – محمد نادری – سیداحمد موسوی – مسعود ریگی – مهدی مهدی پور – فرشید اسماعیلی – وریا غفوری – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر