|
کدخبر: 173689

خطای خطرناک جهانبخش روی ستاره منچسترسیتی

علیرضا جهانبخش که در ابتدا در ترکیب برایتون قرار گرفته بود، عملکرد متوسطی از خود به ثبت رساند.

شب گذشته دیدار هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس برگزار شد و برایتون در خانه به مصاف منچسترسیتی رفت و در یک بازگشتی بی‌نظیر مقابل یاران پپ به برتری ۳ بر ۲ رسید.

در این مسابقه علیرضا جهانبخش در ترکیب برایتون قرار گرفت و توانست ۴۸ دقیقه بازی کند. او یک خطای بسیار سنگین نیز روی گوندوغان انجام داد که بسیاری عقیده داشتند باید کارت قرمز دریافت کند.

منچسترسیتی با اینکه در دقیقه با اخراج کانسلو، ۱۰ نفره شد ولی توانست تا دقیقه ۴۷ مسابقه ۲ گل به برایتون بزند و پیش افتد. در دقیقه ۴۸ جهانبخش تعویض شد و برایتون توانست در همان لحظات با اشتباه مدافعان سیتی به گل دست یابد.

فشار برایتون در ۴۰ دقیقه پایانی نیز افزایش یافت و گراهام پاتر توانست ۲ گل دیگر به ثبت رساند و مقابل پپ گواردیولا یک کامبک بی‌نظیر ثبت کند.

در این مسابقه علیرضا جهانبخش عملکرد ضعیفی از خود به ثبت رسانید و نتوانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه منچسترسیتی خلق کند.

او از سایت «هواسکورد» نمره ۶.۲۲ را کسب کرد و جزو بدترین بازیکنان زمین نام گرفت.

او در ۴۸ دقیقه ۲ شوت به سمت دروازه منچسترسیتی زد که یک شوت در چارچوپ بود. او هیچ پاس کلیدی در بازی ثبت نکرد و توانست با ۱۹ پاس، آمار ۷۹ درصد صحت پاس را به اجرا گذارد.

ستاره ایرانی ۳۳ بار توپ را لمس کرد و ۲ بار نیز قطع توپ کرد. جهانبخش یک بار در نبرد مقابل دفاع چپ منچسترسیتی یعنی زینچنکو نمایش درخشانی نشان داد و توانست به خوبی توپ او را تصاحب کند.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر