|
کدخبر: 172099

پرسپولیس بهترین شرایط را در دربی دارد

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نتایج قبل از داربی تاثیری در این بازی ندارد.

ورزش پرسپولیس بهترین شرایط را در دربی دارد

محسن خلیلی درباره شرایط پرسپولیس پیش از داربی پیش رو اظهار کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و بعد از بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی برابر سپاهان داشت و الان در بهترین شرایط خود قرار دارد. تیم از نظر روحی و روانی و هم از نظر مسائل تاکتیکی بهترین وضعیت ممکن را دارد و نکته هم این است که تیم بازیکنان بسیار توانمندی را در اختیار دارد.

او افزود: در دیدار برابر سپاهان با وجود نمایش خوبی که پرسپولیس داشت اما با بدشانسی نتوانست برابر این رقیب به برتری برسد اما هواداران باید بدانند تیم عملکرد قابل تحسینی برابر سپاهان داشت و اگر با بدشانسی مواجه نبود، قطعا سه امتیاز را کسب می‌کرد.

خلیلی در ادامه گفت: داربی همیشه شرایط خودش را دارد و حساسیت‌های این دیدار، داربی را از سایر بازی‌ها مجزا می‌کند. کری‌خوانی‌های هواداران در بیرون زمین باعث می‌شود حساسیت بازی چند برابر شود و در نتیجه کیفیت فنی بازی کاهش پیدا کند. داربی به گونه‌ای است که بازیکنان سعی دارند بهترین عمکرد خود را در این بازی به نمایش بگذارند چراکه می‌دانند این دیدار چقدر برای هواداران اهمیت دارد.

وی در ادامه به عملکرد تاکتیکی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین نکته درباره یک تیم این است که شخصیت برنده شدن و برتری برابر رقیبان پیدا کند که فکر می‌کنم با تلاشی که یحیی گل‌محمدی و کادرش و همین‌طور بازیکنان انجام داده‌اند، تیم شخصیت برنده شدن برابر رقیبان را پیدا کرده و در هر دیداری برای برد به میدان می‌رود. چند سالی است که پرسپولیس شخصیت تیمی خوبی دارد و حتی با تعویض نفرات هم تیم از مسیرش خارج نمی‌شود.

خلیلی درباره این که پرسپولیس بازی قبل از داربی را با تساوی پشت سر گذاشته و استقلال هم بازنده بوده، گفت: بازی‌های قبل از داربی و جایگاه تیم‌ها در جدول هیچ نقشی در بازی ندارد. این بازی یک دیدار خاص برای هواداران است و بازیکنان و اعضای تیم از هفته‌های قبل برای این بازی آماده می‌شوند و در روز بازی هم فقط شرایط مسابقه روی بازی تاثیر دارد. مربیان و بازیکنان به خوبی می‌دانند این بازی چقدر برای هواداران اهمیت دارد، بنابراین تلاش زیادی انجام می‌دهند تا بهترین عمکرد خود را در این بازی به نمایش بگذارند.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره پیش‌بینی‌اش از داربی پیش رو هم گفت: بازی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. در دقایقی بازی جذاب و در دقایقی کسل‌کننده می‌شود. شرایط داربی لحظه‌ای است و بستگی به شرایط روحی و فکری و تمرکز تیمی دارد. هر تیمی بتواند در این شرایط تمرکز خود را حفظ کند بهترین نتیجه را کسب می‌کند. مهم‌ترین عاملی که در این بازی تاثیر دارد، نبود هواداران است چون نبود آنها خیلی فشار را کم‌تر می‌کند و بازیکنان جدید کار راحت‌تری دارند. با این حال به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و برنده میدان شود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها