|
کدخبر: 168236

اشپیتیم: پرسپولیس شانس اول قهرمانی آسیاست

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه «یحیی گل‌محمدی» تیم کاملی را جمع کرده و درحال‌حاضر پرسپولیس بهترین تیم غرب آسیا است.

ورزش اشپیتیم: پرسپولیس شانس اول قهرمانی آسیاست

«اشپیتیم آرفی» در خصوص شرایط خط حمله پرسپولیس در چهار بازی اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: وضعیت خط حمله پرسپولیس عالی است. پرسپولیس صرف نظر از شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و مهدی ترابی، مهدی عبدی و مهدی مهدیخانی را هم دارد. فراموش نکنیم که سال گذشته همین عبدی جوان چقدر برای پرسپولیس گل‌های حساسی زد.

وی ادامه داد: البته از روی بازی با گوا نمی‌شود خیلی در مورد مسائل فنی صحبت کرد. واقعا گوا تیم ضعیفی بود و اصلاً در کلاس لیگ قهرمانان آسیا نبود. من نمی‌دانم فوتبال هند به این اندازه ضعیف است یا گوا تیم ضعیفی بود. واقعاً یک تیم لیگ یک ایران هم می‌توانست این تیم ضعیف را شکست بدهد. هرچند چیزی از قدرت پرسپولیس کم نمی‌شود و همه می‌دانیم که پرسپولیس بهترین تیم غرب آسیا است.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش مغانلو و آل کثیر زوج خوبی در خط حمله پرسپولیس هستند یا خیر، گفت: وقتی این دو بازیکن کنار هم گل می‌زنند یعنی زوج خوبی هستند اما خودم ترجیح می‌دهم که در خط حمله یک بازیکن بلند قد و یک بازیکن سرعتی باشند مثل خط حمله استقلال.

آرفی افزود: شهریار مهاجم خوبی است و به اصطلاح خیلی خوب بدن می‌گذارد و از فضا استفاده می‌کند اما از پای راستش نمی‌تواند استفاده کند. او هرچه می‌چرخد تلاش می‌کند تا با پای چپش شوت کند، به خاطر همین باید یک بازیکن مخالف او کنارش باشد تا بتواند این ضعف را پوشش بدهد.

وی درباره عملکرد امید عالیشاه در خط حمله پرسپولیس تاکید کرد: عالیشاه مهاجم تخصصی نیست اما فوق العاده است. در هر قسمتی از زمین که باشد بهترین عملکرد را دارد و در خط حمله عالی است ولی فقط چون یک مهاجم تخصصی نیست نمی‌تواند در گل زدن موفق باشد اما در کل بازیکن بسیار باکیفیتی است.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان در خصوص تاثیر ترابی روی خط آتش پرسپولیس گفت: او بازیکن فوق العاده‌ای است و فقط باید بیشتر گل بزند. او در مسئله موقعیت‌سازی بسیار عالی است در طول بازی موقعیت‌های فراوانی را ایجاد می‌کند. خوشبختانه «یحیی گل‌محمدی» تیم کاملی را جمع کرده و درحال‌حاضر پرسپولیس بهترین تیم غرب آسیا است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها