|
کدخبر: 168213

جنگ روانی علیه پرسپولیس شروع شد

سرمربی هلندی تیم الوحده بار دیگر با تنش رسانه‌ای به استقبال بازی با پرسپولیس می‌رود.

ورزش جنگ روانی علیه پرسپولیس شروع شد

تن کاته سرمربی باتجربه هلندی که سابقه حضور در چلسی، آژاکس و بارسلونا را هم دارد، در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد و گفت که تیم او در بازی رفت «شایسته باخت نبود و می‌توانست نتیجه بهتری» بگیرد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که پرسپولیس بازی رفت را با تک گل سیدجلال حسینی به نفع خود خاتمه داد و مهاجمان پرسپولیس نیز شش موقعیت بسیار خوب را از دست دادند. در حالی که الوحده باوجود مالکیت نسبی بر توپ در نیمه دوم، نتوانست کاری از پیش ببرد.

اما حالا سرمربی این تیم تلاش می‌کند تا با صحبت‌های انگیزشی، روحیه بازیکنانش را برای دیدار با تیم ۱۲ امتیازی گروه، افزایش دهد. او در کنفرانس مطبوعاتی اظهارکرد: «باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا شانس صعود را به مرحله بعد داشته باشیم. ما بازی اول با پرسپولیس بازی کردیم و فکر میکنم حریف شایسته پیروزی نبود و ما می‌توانستیم حداقل یک مساوی یا نتیجه بهتر بگیریم.»

تن کاته درباره هدف تیمش و این که می‌خواهد از پرسپولیس یک امتیاز بگیرد یا برای پیروزی به میدان می‌رود، گفت: «هدف ما مقابل پرسپولیس پیروزی است تا شانس صعود به مرحله بعد را حفظ کنیم. ما باید تمام تلاشمان را انجام دهیم و تاکتیک‌های مناسبی را هم برای این بازی اتخاذ کردیم.»

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به محرومیت سه بازیکن الوحده یعنی اسماعیل مطر، احمد رشید و خمیس اسماعیل اشاره کرد و گفت: «ما در این بازی سه بازیکن اصلی خودمان را نداریم و این مسئله می‌تواند مشکل ساز شود.»

صحبت‌های تن کاته درباره شایستگی الوحده برای پیروزی، به نشست خبری مربی تیم پرسپولیس یعنی حمید مطهری نیز رسید و او درباره برتری الوحده نسبت به پرسپولیس عنوان کرد: «من به نظر ایشان احترام می‌گذارم اما پرسپولیس همیشه نشان داده بزرگی‌اش را و جایی که باید ضربه نهایی را بزند، با تمرکز این کار را می‌کند. ما خیلی هوشمندانه جلوی الوحده بازی کردیم و این شروع کارمان بود. در شروع تورنمنت ها، لازم است که شما سه امتیاز را بگیرید و این نیاز به تمرکز دارد. شما وقتی در شب رانندگی می‌کنید، باید تمرکز بیشتری داشته باشید به جای سرعت، ما هم مقابل الوحده با تمرکز بالا وارد زمین شدیم.»

دستیار سابق رایکارد سه سال پیش هم در شرایطی که تیمش آماده بازی برگشت با پرسپولیس می‌شد، چنین رفتاری را اتخاذ کرد و درباره مهم‌ترین مهره پرسپولیس یعنی سیدجلال حسینی از عبارت «سوپرمن نیست که از او بترسیم» استفاده کرد تا موج خبری را درباره تیمش، الجزیره ایجاد کند.

نکته جالب این‌که همان سال، در شرایطی که الجزیره قرار بود به مصاف تراکتور برود، تن کاته در پاسخ به سوالی در مورد هواداران تبریزی آنها را کم اهمیت شمرد و گفت که تیمش در مقابل رئال مادرید بازی کرده و حالا طرفداران حریف مهم نیستند.

حالا باید دید که سرنوشت بازی پرسپولیس و الوحده چه خواهد شد اما حالا با این صحبت‌های تن کاته احتمالا بازیکنان پرسپولیس هم انگیزه زیادی خواهند داشت تا در این دیدار نسبتا تشریفاتی، با کسب یک برد، شایستگی خود را به رخ حریف بکشند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر