|
کدخبر: 168131

مربی پرسپولیس: از باخت متنفر هستیم

حمید مطهری می‌گوید که تمام بازیکنان ارزشمند هستند و پرسپولیس تیم در سایه ندارد.

ورزش مربی پرسپولیس: از باخت متنفر هستیم

حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با الوحده امارات حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش گفت: سلام و عرض ادب دارم خدمت تمام عزیزان. آرزوی سلامتی برای تمام مردم دنیا که درگیری بیماری کرونا هستند دارم، من جمله حمید جاسمیان عزیز نخستین کاپیتان پرسپولیس.

وی افزود: درباره صعود باید بگویم که از انرژی هواداران که همراه همیشگی ما بودند تشکر دارم. درست است که در استادیوم حضور نداشتند اما انرژی به ما دادند و این صعود مقتدرانه را به هواداران وملت خوب ایران تقدیم می‌کنم.

او درباره استفاده از بازیکنان ذخیره گفت: تیم ما تیم سایه ندارد. این که بخواهیم از نفرات دیگر استفاده کنیم. تمام بازیکنان ما برایمان ارزشمند هستند و ما تیم دوم نداریم. دیدید که در مقابل گوآ باوجود تغییرات، تیم فوق العاده کار کرد. تک تک بچه‌ها ارزشمند هستند و ما تاکتیک‌های مختلف را مرور می‌کنیم. بچه‌ها فوق العاده تاکتیک پذیر هستند و در قالب تیم ورک، به وحدت تاکتیکی رسیده‌ایم و هرکسی در این پازل تاکتیکی قرار می‌گیرد، بهترین نمایش را ارائه می‌کند.

دستیار یحیی درباره بهتر شدن عملکرد پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و ما همیشه از مساوی و باخت بدمان می‌آید و متنفر هستیم. همیشه تلاش می‌کنیم و مبارزه گر هستیم که بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. بچه‌ها در نهایت تعهد کارشان را انجام می‌دهند و ما بازی با الوحده را جدی خواهیم گرفت. تمام بازی‌ها در لیگ قهرمانان اهمیت دارد و ما برای تمام بازی‌های لیگ قهرمانان برنامه داریم. این خیلی برایمان مهم است که نتیجه بازی را مال خودمان کنیم. ما عادت داریم به بزرگی و بردن و این در ژن ماست که برای هر بازی تلاش کنیم و بجنگیم.

مطهری درباره بازی با گوا نیز توضیح داد: در بازی‌های آسیایی شما بازی آسان نخواهید داشت و کسانی که صحبت از این بازی آسان می‌کنند، به قول یک بزرگی، نباید جواب این آدم‌های کوچک را داد. تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان هستند، بهترین‌های کشورشان هستند. گوآ نهایت تلاشش را کرد و در دو بازی متوالی مساوی گرفت و در مقابل پرسپولیس هم نهایت تلاششان را کردند اما قدرت پرسپولیس فوق العاده است. بچه‌های ما اگرچه کمترین امکانات را دارند اما بیشترین تلاش را می‌کنند. باید پای این بچه‌ها را طلا گرفت. اگر بازی ما با گوآ با چهار گل به اتمام رسید، به خاطر ضعف گوآ نیست و به خاطر قدرت پرسپولیس است.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها