|
کدخبر: 167305

بیانیه رسمی سوپرلیگ: فعلا خداحافظ!

بعد از ۴۸ ساعت طوفانی، ظاهراً سوپرلیگ اروپا یک پروژه فعلاً شکست خورده است و فعلاً به طور رسمی این تورنمنت به حا تعلیق درآمد.

ورزش بیانیه رسمی سوپرلیگ: فعلا خداحافظ!

اعضای سوپرلیگ اروپا، بعد از کناره گیری تیم‌های انگلیسی، برنامه‌های خود را بهم ریخته دیدند و حالا مجبور به انتشار بیانیه‌ای رسمی شده‌اند.

بیانیه سوپرلیگ اروپا به شرح زیر است:

اعضای سوپرلیگ اروپا معتقد هستند که وضع موجود فوتبال اروپا نیاز به تغییر دارد. ما تورنمنت جدیدی را پیشنهاد می‌کنیم چون سیستم موجود کار نمی‌کند. هدف ما این است که اجازه دهیم این ورزش ضمن تولید منابع و ثبات برای تمامی هرم فوتبال، تکامل یابد و این شامل کمک برای غلبه بر مشکلات اقتصادی ناشی از پاندمیک به کل جامعه فوتبال است. همچنین می‌تواند افزایش میزان پرداختی‌ها برای تمامی افراد ذینفع در فوتبال را فراهم کند.

علیرغم جدایی باشگاه‌های انگلیسی، که با فشار‌های بیرونی روی آنها مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی شدند، ما معتقدیم که پیشنهاد ما کاملاً منطبق با قوانین و مقررات اروپاست، همانطور که امروز با تصمیم دادگاهی برای مراقبت از سوپرلیگ در مقابل اقدامات شخص سوم این را نشان دادیم.

 با توجه به شرایط کنونی، ما در حال بررسی مجدد گام‌های مناسب برای تغییر شکل پروژه هستیم. و همیشه این را در ذهن داریم که در عین افزایش ثبات در پرداختی‌های کل دنیای فوتبال، بهترین تجربه ممکن را به هواداران ارائه کنیم.

سوپرلیگ اروپا در بیانیه خود عنوان کرد که مطمئن است که برگزاری این لیگ بر اساس قوانین اروپا بوده و هیچ نقض قوانینی وجود نداشته است و آنها امروز در دادگاه حکم گرفته‌اند که هیچ قدرت بیرونی حق ندارد در سوپرلیگ دخالت کند اما تیم‌های انگلیسی با دخالت و فشار بیرونی مجبور به خارج شدن از آن شده‌اند.

سوپرلیگ همچنین عنوان کرده که آنها فعلا لیگ را به حالت تعلیق در می‌آورند تا در مورد شکل مسابقات بازنگری کنند.

با وجود آنکه شایعات در مورد قصد اینتر و میلان برای خروج از این رقابت‌ها وجود دارد، اما هنوز این دو تیم به طور رسمی کناره گیری نکرده‌اند و سه تیم ایتالیایی و سه تیم اسپانیایی در این پروژه حضور دارند اما شش تیم انگلیسی رسما جدایی خودشان را اعلام کرده‌اند.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر