|
کدخبر: 160924

قدرت نیمار جادویی است

ادینسون کاوانی، مهاجم اوروگوئه ای به تمجید از هم تیمی های سابق خود پرداخته است.

فوتبال قدرت نیمار جادویی است

بعد از سپری کردن چند فصل درخشان در ترکیب پاری سن ژرمن و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه، ادینسون کاوانی تابستان سال گذشته از این تیم جدا شده و به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت داد. اگرچه در گذشته شایعاتی در مورد اختلاف بین ادینسون کاوانی و نیمار شنیده می شد، اما کاوانی مدعی شد ستاره برزیلی قدرتی جادویی در پاهای خود دارد.

ادینسون کاوانی گفت: "من آنقدر خوش شانس بوده ام که در کنار چند بازیکن بزرگ بازی کنم و وقتی شما کنار ستاره های قدرتمند بازی می کنید، امکان رشد و پیشرفت بیشتری خواهید داشت. من همیشه این آرزو را داشتم که سبک بازی خود را بهبود بخشیده و چیزهایی را از بازیکنان دیگر یاد بگیرم. اگر بخواهم مشخصات هر یک از آنها را فهرست کنم، فکر می کنم این مصاحبه بسیار طولانی شود، زیرا هر کدام از آنها خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند.

با بازیکنی مثل زلاتان همبازی بودم که بسیار رقابت طلب بود. او همیشه برای مبارزه آماده و واقعا از باختن متنفر بود. هیچکدام از ما دوست نداریم ببازیم، اما زلاتان همیشه با شخصیت و ویژگی های خود این صفت را ثابت می کرد.

من همچنین کنار بازیکنانی مانند نیمار و کیلیان امباپه نیز بازی کرده ام. همه در مورد نیمار چیزهای زیادی می دانند و او قدرتی جادویی در پاهای خود دارد. کیلیان امباپه مهارت و تکنیک بسیار بالایی داشته و همچنین از سرعت خوبی برخوردار است. همه آنها واقعا بازیکنان درجه یکی هستند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر