|
کدخبر: 160171

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای تقویت این تیم تنها روی ۲ بازیکن دیگر نظر دارد.

ورزش آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه استقلال

فرهاد مجیدی در بدو ورود به تیم استقلال و در نشست با مدیران این باشگاه اعلام کرد به جز امین قاسمی‌نژاد نیازی به جذب بازیکن ندارد و در نشست خبری بعد از بازی با فولاد هم به این موضوع اشاره کرد اما قبل از دیدار با پیکان نظر این مربی تغییر کرد و این مربی لیست خود را تغییر داد.

سرمربی استقلال بعد از مشورت با همکاران خود به این نتیجه رسید که تیمش نیاز به جذب چند بازیکن دارد و در واقع باید توازن در تمام خطور این تیم رعایت شود. مجیدی در لیستی که به مددی ارائه کرد نام آرمان رمضانی، رضا میرزایی از سپاهان و امین قاسمی نژاد را به باشگاه اعلام کرده که تاکنون آرمان رمضانی جذب شده است. میرزایی بازیکنی است که با سپاهان قرارداد دارد اما با وی برای حضور در جمع آبی پوشان صحبت شده است.البته در پست وینگر شایعاتی مبنی بر حضور میلاد جهانی در استقلال مطرح می‌شود اما این باشگاه پیشنهاد رسمی به ذوب‌آهن ارسال نکرده است.

همچنین امین قاسمی نژاد دیگر بازیکن مد نظر سرمربی استقلال است که اگر به هر شکلی این بازیکن نتواند به این تیم اضافه شود نام یک ستاره لیگ برتری در لیست این تیم دیده می‌شود که جایگزین قاسمی نژاد خواهد شد. بازیکن مورد نظر سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران را دارد و اگر قاسمی‌نژاد استقلالی نشود مذاکره با بازیکن سرشناس آغاز خواهد شد.

گفتنی است قبل از حضور مجیدی در استقلال مسئولان این باشگاه سعید مهری را جذب کردند.البته باشگاه استقلال در تلاش است تا طلب ۱۴۰ هزار دلاری بودوروف و جریمه آن را پرداخت کند تا در صورت اضافه شدن، از این نفرات در بازی‌های پیش رو استفاده کند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها