|
کدخبر: 160121

رحمتی عصبانی شد؛ به استقلال و پرسپولیس بازیکن نمی‌دهم

مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در گفت‌وگوی اختصاصی‌اش با ورزش سه تاکید کرد که هیچ کدام از بازیکنانش را در بازار نقل و انتقالاتی نیم فصل نخواهد فروخت.

ورزش رحمتی عصبانی شد؛ به استقلال و پرسپولیس بازیکن نمی‌دهم

در شرایطی که گفته می‌شود امروز فرشاد فرجی با پرسپولیس به توافق رسیده و به این تیم خواهد پیوست و امین قاسمی نژاد ستاره این تیم نیز به یکی از تیم‌های استقلال و گل گهر خواهد پیوست، مهدی رحمتی تاکید کرد که نه تنها این بازیکنان بلکه هیچ کدام از بازیکنانش را در نقل و انتقالات نیم فصل نخواهد فروخت.

او می‌گوید: قابل توجه آقایان. من هیچ کدام از بازیکنانم را به هیچ تیمی نخواهم فروخت چرا که برای کسب موفقیت در استان خراسان و فوتبال مشهد به همه آنها احتیاج دارم و این حرف آخر بنده است و آن را از این تریبون به صورت رسمی اعلام می‌کنم.

رحمتی می‌گوید: حتی اگر مالک باشگاه شهرخودرو در این باره قولی به کسی داده باشد یا توافقی انجام داده باشد، بازهم من بازیکنانم را به تیم دیگری نخواهم داد. چرا که همانطور که گفتم به حضور آنها در تیمم احتیاج دارم.

این در شرایطی مطرح شده که باشگاه شهرخودرو شرایط نامشخصی از نظر مالکیت دارد و اداره کل تربیت بدنی و هیات فوتبال به دنبال اتمام مالکیت فرهاد حمیداوی روی این باشگاه هستند و قصد دارند کنترل شهرخودرو (پدیده) را در دست خود بگیرند تا این تیم همچنان با تمرکز حداکثری و چهره‌های موردتوجهش در فوتبال ایران به کارش ادامه دهد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر