|
کدخبر: 148920

یک پرسپولیسی در میان برترین مهاجمان لیگ قهرمانان

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در بین بهترین مهاجمان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ قرار گرفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در راستای انتخاب بهترین‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ از نگاه کاربرانش، این بار به انتخاب برترین مهاجم حاضر در این مسابقات رسید که نام مهاجم پرسپولیس هم در میان برترین مهاجمان حاضر در این مسابقات به چشم می‌خورد.

«مهدی عبدی» مهاجم پرسپولیس که در این مسابقات موفق شد در دیدار نیمه نهای برابر النصر و فینال برابر اولسان گلزنی کند، نامش در بین برترین مهاجمان قرار گرفت. او نخستین گلش را در لیگ قهرمانان آسیا برابر الشارجه در آخرین بازی مرحله گروهی سرخپوشان که با برتری ۴ بر صفر شاگردان گل‌محمدی همراه بود، به ثمر رساند.

«آدو اونایوو» مهاجم تیم اوکوهاما، «آلان» مهاجم تیم بیجینگ چین، «عبدالرزاق حمدالله» مهاجم تیم النصر عربستان، «ترنت بوهاگیار» مهاجم تیم اف سی سیدنی، «بغداد بونجاح» از السد قطر، «یون جو تائه» از سئول، «برون یانسن» و «جونیور رگرائو» از اولسان هیوندای دیگر مهاجمان حاضر در این نظرسنجی بودند.

این در حالی بود که «عیسی آل‌کثیر» با چهار گل بهترین گلزن سرخپوشان در این رقابت‌ها بود اما او در آستانه دیدار نهایی منطقه غرب، به خاطر خوشحالی پس از گلش مقابل پاختاکور، با محرومیت ۶ ماهه مواجه شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها