|
کدخبر: 148382

ترومپت نوازی قاتل مسی و بارسلونا

آسی‌یر ویالیبره، مهاجم اتلتیک بیلبائو، در فینال سوپر کاپ اسپانیا بازیگر اصلی پیروزی تیم‌اش برابر بارسا بود و در پایان قهرمانی را با نواختن ترومپت جشن گرفت.

ورزش ترومپت نوازی قاتل مسی و بارسلونا

اگر پیش از باز کسی به ویالیبره می‌گفت که قرار است در فینال سوپرکاپ اینطور بدرخشد، بی‌شک مهاجم اتلتیک بیلبائو باور نمی‌کرد!

ویالیبره در دقیقه ۸۳ در حالی به زمین آمد که تیم‌اش دقایقی با شکست فاصله داشت، اما در پایان بازی این مهاجم اتلتیک بیلبائو بود که با نواختن ترومپت، پیروزی در سوپرکاپ را به همراه هم تیمی هاییش جشن گرفته بود

نخست در دقیقه ۹۱ بازی ویالیبره با ضربه‌ای دقیق در دهانه دروازه گل تساوی را برای اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند تا ۹۰ دقیقه با تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

بیلبائو در آغاز وقت‌های تلف شده‌ای که به لطف گل ویالیبره به‌دست آورده بود، توانست در دقیقه ۹۳ گل سوم خود را نیز به ثمر برساند و ۳-۲ از بارسا جلو بیافتد. برتری که تا سوت پایان بازی حفظ شد.

کار ویالیبره اما هنوز تمام نشده بود! در وقت‌های تلف شده و در دقیقه ۱۲۰ مسی پس از یک نبرد تک به تک با ویالیبره، کنترل خود را از دست داد و او را از پشت با ضربه مشت مضروب و سرنگون کرد و سپس با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد!

این نخستین کارت قرمز کاپیتان بارسلونا پس از بیش از ۷۵۰ بازی برای بارسا بود.

در نهایت و پس از سوت پایان بازی ویالیبره که به همراه دنی، وسگا، بالنزیاگا، دی مارکوس و لکو یک گروه موسیقی نیز دارد، با نواختن ترومپت در وسط زمین، قهرمانی در سوپرکاپ را جشن گرفت تا شبی فراموش نشدنی را برای خودش، هم‌تیمی هایش و همچنین هواداران اتلتیک بیلبائو رقم زده باشد.

اتلتیک

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها