|
کدخبر: 146906

فنایی: داور دربی در سوت هایش تاخیر دارد

پیشکسوت داوری ایران درخصوص تیم داوری دربی ۹۴ به صحبت پرداخت.

ورزش فنایی: داور دربی در سوت هایش تاخیر دارد

محمد فنایی در خصوص انتخاب رضا کرمانشاهی به عنوان داور دربی ۹۴ اظهارکرد: اگر قرار باشد مسئولان بخاطر دلسوزی داور انتخاب کنند، این سیستم، سیستم غلطی خواهد بود. کمیته داوران باید تمام مدیریت خود را روی انتخاب داور دربی بگذارد. فقط هم کمیته و دپارتمان نیستند و دبیر فدراسیون و سرپرست فدراسیون و عوامل دیگر هم باید نظر بدهند.

وی افزود: آقای کرمانشاهی هم داور خوبی است و خب اشتباه هم داشته است. به او هم گفتم که در سوت هایت تاخیر داری و خودش هم پذیرفت. امیدوارم که در دربی موفق باشد. فکر می‌کنم که کادر تیم داوری‌اش هم خوب هستند.

فنایی افزود: طبیعی است که تیم داوری باید با هم هماهنگ باشد و با هم کار کرده باشند و این هماهنگی می‌تواند تاثیر خوبی در عملکرد داوری بگذارد. بیژن حیدری و کاظمی به عنوان کمک ها، داورانی هستند که می‌شود روی شان حساب کرد.

فنایی در خصوص دستمزد داوران گفت: داور‌های ما برای پول قضاوت نمی‌کنند. فقط عشق و علاقه است. باید آنها را حمایت کرد. درست است اشتباه هم داشته‌اند و اشتباهات تاثیر‌گذاری هم بوده است و این را رد نمی‌کنم اما باید انصاف داشته باشیم. نبود تماشاگران هم نکته‌ای است که می‌تواند به داوران کمک کند. من به نظرم انتخاب خوبی بوده است و امیدوار هستم که موفق هم شوند.

منبع: فارس

ارسال نظر