|
کدخبر: 143168

فوری/ مارادونا خودکشی کرده بود؟

پزشک قدیمی مارادونا به ی شبکه رادیویی آرژانتین گفت: مرگ ماردونا یک حمله قلبی ساده به نظر نمی‌رسد."

دکتر آلفردو کاهه که بین سالهای ۱۹۷۷ و ۲۰۰۷ مارادونا را معالجه می کرد، معتقد است که این آرژانتینی پس از جراحی مغز که اندکی قبل از مرگ خود انجام داده بود دچار افسردگی شدید شده و این این احتمال وجود دارد که او در آن مقطع از مصرف داروهای خود امتناع کرده باشد.

او به یک شبکه رادیویی آرژانتینی در این باره گفت: مرگ ماردونا یک حمله قلبی ساده به نظر نمی‌رسد.​

در واقع پزشک مارادونا ادعا کرده که مرگ افسانه‌ فوتبال یک نوع خودکشی بوده و افسردگی پس از جراحی مغز در این اتفاق نقش اساسی ایفا کرده است.

دکتر آلفردو کاهه معتقد است مارادونا پس از ترخیص از بیمارستان بعد از جراحی، غذا خوردن یا مصرف داروی خود را متوقف کرده و نهایتاً این امر منجر به ایست قلبی و مرگ او شده است.

کاهه پس از اطلاع از اینکه مارادونا روزهای آخر خود را پس از جراحی مغز در یک اتاق گذرانده، به این نتیجه رسیده که او واقعاً افسرده شده است.

دکتر کاهه در ادامه صحبت‌های خود گفت: " دیه گو واقعا خسته بود. همه این وقایع نشان می‌دهد که او به نوعی خودکشی کرده است. او از زندگی خسته شده بود."

دکتر کاهه همچنین در این مصاحبه از مسئولان بیمارستانی که دیه گو مارادونا آخرین روزهای زندگی خود را در آن پشت سرگذاشته انتقاد و آنها را به عدم آماده‌سازی درست شرایط و ترخیص زودهنگام او متهم کرده است. او گفت: " از نظر من این یک سهل انگاری بی تجربگی و بی تدبیری محض بود.

از او به درستی مراقبت نشده است. او باید در بیمارستان بستری می شد نه در خانه ای که برای او آماده نشده بود. 

منبع: رکنا

ارسال نظر