|
کدخبر: 139735

مارادونا زنده است!/عکس

پس از زمان درگذشت دیگو مارادونا در چهارشنبه دو هفته گذشته، هواداران وی همه‌نوع تجلیلی از او به عمل آورده‌اند.

ورزش مارادونا زنده است!/عکس

این فوتبالیست بزرگ و تاریخی که درخشش بی‌نظیرش در طول سالیان حضورش در فوتبال با وجود همه مشکلات پس از اتمام دوران بازیگری، او را همچنان سر زبان‌ها نگه داشته بود، با درگذشت نابهنگامش تبدیل به خبر اول جهان شد؛ خبری که هنوز امواج مربوط به آن ادامه دارد؛ مارادونا به روی پرچم‌ها در مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، روی تتوها در ترانه‌ها و در نیایش‌های هوادارانش زنده مانده است اما جدای از همه این حرف‌ها، هنوز عده‌ای هستند که اعتقاد دارند این چهره بزرگ تاریخ فوتبال جهان با انتشار سیگنال‌هایی دارد به همه می‌گوید که زندگی‌اش پس از مرگ ادامه دارد.

روزنامه اوله آرژانتین در هفته گذشته مطلبی منتشر کرد درباره برخی از علائم آسمانی که در شبکه‌های اجتماعی در حال گردش‌اند و نشان می‌دهند که مارادونا زنده است؛ آن‌ها تصویری از یک ابر را منتشر کرده‌اند که شکل نامنظم آن حالت یک قلب را در بین آن تداعی می‌کرد و نویسنده این پست اینستاگرامی در واقع این قلب را تقدیر مارادونا از دوستدارانش تفسیر کرده بود.

اما این پست اینستاگرامی و جمله‌ی منتشره در شرح آن با گذشت چند روز تبدیل به ترند اول توییتر در کشور آرژانتین شد؛ حالا طرفداران فوتبال از هر بهانه‌ای استفاده می‌کنند تا به طنز یا به جدی، زنده ماندن دیگو مارادونا علی رغم اخبار و شایعات را تایید کنند؛ از جمله تصاویری از افرادی شبیه به مارادونا در سراسر جهان از جمله بولیوی و چین منتشر شده و به ایران رسیده است.

اشکالی جالب و دستکاری شده‌ای هم منتشر شده که نشان می‌دهد خرافات چه مرز نزدیکی با فوتبال دارد.

یکی دیگر از تصاویر جنجالی.نوری از آسمان روی یکی از شماره ده پوشها در تجمع مربوط به مرگ مارادونا!

همچنین امروز در ایران تصویری از یک شهروند بوشهری منتشر شده که در حیات خانه سنگ قبری برای مارادونا درست کرده و هر گاه که بخواهد در کم‌ترین فاصله برای وی سوگواری می‌کند. این تصویر در توییتر فارسی در حال دست به دست شدن است.

 

 

 

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر