|
کدخبر: 140268

نابغه آمریکایی کشتی : دلم کرمانشاه را می خواهد

نابغه آمریکایی کشتی جهان و دارنده ۵ طلای جهان و المپیک با انتشار فیلم استقبال بی نظیر مردم کرمانشاه در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۱۷، گفت: دلم برای رقابت در ایران تنگ شده است.

ورزش نابغه آمریکایی کشتی : دلم کرمانشاه را می خواهد

جردن باروز دارنده ۵ طلای جهان و المپیک زمانیکه به همراه تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به ایران سفر کرد با استقبال بی نظیر و بسیار گرم مردم ایران و شهر کرمانشاه روبرو شد.

باروز و دیگر ملی پوشان آمریکا پس از این سفر بارها از میهمان نوازی مردم ایران قدردانی کردند و کشتی دوستان ایرانی را بهترین تماشاگران جهان دانستند.

شدت استقبال مردم کشتی دوست کرمانشاه از این رقابت ها به حدی بود که بسیاری از مردم پشت درب های بسته سالن امام خمینی کرمانشاه ماندند تا جاییکه حتی نماینده اتحادیه جهانی کشتی نیز به سختی و با مشقت زیاد موفق شد وارد سالن شود.

جردن باروز و دیگر کشتی گیران آمریکا نیز برخورد بسیار خوبی با تماشاگران در سالن و تشویق های بی امان آن ها داشتند، تشویق کشتی گیران آمریکایی و در راس آن ها جردن باروز به حدی بود  که توجه بسیاری از کشتی گیران دیگر کشورها را نیز به خود جلب کرد.

باروز پس از زلزله کرمانشاه که به کشته شدن تعداد زیادی از هموطنان ما انجامید و بسیاری از آن ها را بی خانمان کرد، در پیامی با انتشار تصویر پرچم ایران به صورت قلب، به زبان فارسی با مردم کرمانشاه ابراز همدردی کرد.

حال با گذشت ۴ سال از رقابت های جام جهانی کرمانشاه، جردن باروز با انتشار فیلم استقبال بی نظیر تماشاگران کرمانشاهی حاضر در سالن، نوشت: دلم برای روزهای رقابت در ایران تنگ شده است، برای باورنکردنی ترین طرفداران کشتی در جهان.

منبع: ايسنا

ارسال نظر