|
کدخبر: 139967

از آقای گل جدید لیگ برتر رونمایی شد

امین قاسمی نژاد ، مهاجم تیم شهرخودرو مشهد در بازی امروز تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان دو گل به ثمر رساند تا چهار گله شود و در کنار منشا و ریکانی درصدر جدول گلزنان قرار بگیرد .

ورزش از آقای گل جدید لیگ برتر رونمایی شد

شهرخودرو که شروع بسیار خوبی در لیگ داشت و در روز دبل امین قاسمی نژاد موفق به کسب سه امتیاز مقابل شاگردان وحید بیاتلو شده بود، از سه بازی بعدی مقابل نفت آبادان، پیکان و پرسپولیس به دو شکست و یک تساوی دست یافت و مقابل تیم ذوب آهن که با شرایطی بحرانی به این بازی رسیده بود، بهترین فرصت را برای صعود در جدول پیش روی خود داشت.

در این مسابقه خیلی زود تیم شهرخودرو روی اشتباه مهرداد قنبری که به دلیل کرونایی بودن سایر بازیکنان به ترکیب اصلی رسیده بود، توسط احمد الجبوری به یک پنالتی دست یافت تا نیمه اول را با ضربه امین قاسمی نژاد که مطمئن وارد دروازه شهاب گردان شد، با پیروزی پشت سر بگذارد.

در نیمه دوم و در شرایطی که تیم از هم گسیخته ذوب آهن بار دیگر روی کار دفاعی با اشتباه روبرو شد و مدافعان این تیم روی یک توپ ساده و دفع آن تعلل کردند، باز هم امین قاسمی نژاد بود که هوشمندانه و سریع تر عمل کرد و اینبار با روی پای چپ گل دوم را به زیبایی ثبت کرد.

با این دو گل قاسمی نژاد ۴ گله شد و به صدر جدول گلزنان لیگ بیستم رفت تا در کنار منشا و طالب ریکانی از همین حالا رقابت شدیدی میان مهاجمان لیگ ایجاد شده باشد.

 

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر