|
کدخبر: 139950

خط و نشان رحمتی برای استقلال!

تیم فوتبال شهرخودرو توانست ذوب آهن را در فولادشهر شکست دهد.

فوتبال خط و نشان رحمتی برای استقلال!

دیدار امروز ذوب آهن و شهرخودرو در شرایطی برگزار شد که گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص لغو این دیدار به دلیل شمار بالای کرونایی‌های تیم ذوب آهن وجود داشت اما دو تیم در زمان اعلام شده به مصاف هم رفتند.

ذوب آهن که پیش از این بازی در چهار هفته اخیر هنوز موفق به کسب برد نشده و با کسب سه تساوی و متحمل شدن یک باخت، تنها ۳ امتیاز داشت، امیدوار بود بتواند با پیروزی مقابل شهرخودرو نوار ناکامی های خود را پاره کند. در سوی دیگر میدان هم شهر خودرویی که با سرمربی جوان خود با شکست دادن ماشین سازی در هفته اول همه نگاه ها را به خود جلب کرد اما نتایج قابل قبولی در هفته های بعدی به دست نیاود. تساوی مقابل نفت آبادان و شکست مقابل پیکان و پرسپولیس باعث شد تیم رحمتی با ۴ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد.

شاگردان رحمتی هفته گذشته شکست تلخی را مقابل پرسپولیس متحمل شدند با انگیزه بالا به اصفهان رفتند تا آن شکست را جبران کنند. شهرخودرو که در این دیدار ستاره بازی اول خود امین قاسمی نژاد را در اختیار داشت خیلی زود روی یک ضربه پنالتی به گل رسید. گل اول شاگردان رحمتی در دقیقه ۱۴ توسط امین قاسمی نژاد به ثمر رسید. در ادامه بازی هم این شاگردان رحمتی بودند که موقعیت های دیگری را روی دروازه ذوب آهن خلق کردند اما به گل نرسیدند.

درشرایطی که در حالی که پیش بینی می شد ذوب آهن برای جبران گل در نیمه دوم حملات خود را روی دروازه حریف بیشتر کند، یک اشتباه مرگبار در خط دفاعی ذوب آهن باعث شد قاسمی نژاد گل دوم را هم برای میهمان به ثمر برساند. بعد از این گل شهرخودرو با توجه به دست بازی که سرمربی اش در تعویض ها داشت، تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کرد و توانست به خوبی از اندوخته دو گل خود محافظت کند. تک موقعیت های ذوب آهن برای جبران در نیمه دوم حاصلی در پی نداشت و این تیم در نهایت به شکست خانگی مقابل شهرخودرو رضایت داد.

تیم سیدمهدی رحمتی با پیروزی در این دیدار ۷ امتیازی شد و تا رده پنجم صعود کرد تا برای دیدار هفته آینده خود مقابل استقلال روحیه بالایی داشته باشد.

ستاره این دیدار امین قاسمی نژاد مهاجم شهرخودرو بود که در دومین دیداری که برای این تیم به میدان رفت چهارمین گل خود را به ثمر رساند.

 

منبع: برنا

ارسال نظر