|
کدخبر: 137965

گزارشی عجیب درباره علت مرگ مارادونا

در ادامه تحقیقات درباره مرگ تلخ اسطوره فوتبال آرژانتین گزارشی عجیبی درباره شیوه اطلاع‌رسانی پزشک شخصی او راجع به حادثه رخ داده، منتشر شده است.

ورزش گزارشی عجیب درباره علت مرگ مارادونا

شبکه تلویزیون «آمه‌ریکا» آرژانتین مدعی شده است که توانسته به فایل صوتی مکالمه تلفنی «لئوپولدو لوکه» پزشک شخصی دیه‌گو مارادونای فقید با اورژانس شهر بوئنوس آیرس در روز درگذشت این مرد ۶۰ ساله دست پیدا کند که در آن موردی عجیب وجود دارد.

مارادونا روز چهارشنبه هفته گذشته بر اثر حمله قلبی در ۶۰ سالگی جان سپرد و پس از آن وکیل وی مدعی شد که تأخیر صورت گرفته در حضور نیروهای اورژانس در مرگ کاپیتان سابق آلبی‌سلسته تأثیرگذار بوده است. از آن زمان تحقیقاتی به جریان افتاده است و دادستانی هم به این پرونده ورود کرده تا ابهام‌هایی که درباره این موضوع وجود دارد برطرف و مقصران احتمالی این حادثه شناخته شوند.

در همین راستا دادستانی منطقه سن‌ایسیدرو که پیگیر این پرونده است، اعلام کرده آمبولانسی که به منزل مارادونا اعزام شده با ۱۳ دقیقه تأخیر به محل رسیده است. در همین حال انتشار محتوای مکالمه پزشک شخصی مارادونا با اورژانس هم نشان می‌دهد که ظاهراً مسئولان اورژانس از اینکه مأمور نجات چه فردی شده‌اند، اطلاعی نداشته‌اند و شاید اگر هویت بیمار را می‌دانستند تلاش بیشتری برای هرچه سریعتر رساندن خود به محل انجام می‌دادند.

شبکه آمه‌ریکا فایل صوتی مکالمه لئوپولدو لوکه پزشک شخصی مارادونا را با اورژانس منتشر کرده که در آن پزشک مارادونا پس از تماس برای درخواست آمبولانس به اینکه فرد بیمار چه کسی است هیچ اشاره‌ای نمی‌کند و صرفاً می‌گوید که مورد فردی است است که دچار ایست قلبی تنفسی شده است.

مکالمه لوکه و اورژانس به شرح زیر بوده است:

اوپراتور اورژانس: مرکز اورژانس بفرمایید.

لئوپولدو لوکه: سلام. وقت بخیر. ممکن است هر چه سریعتر به منطقه سن‌اندرس یک آمبولانس بفرستید؟

اوپراتور: کدام محله؟

لوکه: تیگره لطفاً.

اوپراتور: کدام خیابان؟

لوکه: خیابان ایتالیا. داخل یک مجتمع. بلوک ۴۵. وارد محله که شدید می‌توانید بپرسید.

اوپراتور؟ چه اتفاقی افتاده است؟

لوکه: یک فردی است که طبق اطلاعات واصله به من دچار ایست قلبی تنفسی شده است و تحت نظر پزشک هم قرار دارد.

اوپراتور: آقاست یا خانم؟

لوکه: آقا.

اوپراتور: سن او را می‌دانید؟

لوکه: ۶۰ سال.

اوپراتور: نام و نام خانوادگی؟

لوکه: لئوپولدو لوکه.

اوپراتو: دریافت و اطلاع داده شد.

لوکه: تشکر. خداحافظ.

 

منبع: مشرق

ارسال نظر