|
کدخبر: 135164

کرونا این بار شمشیر کشید!

کرونا این بار شمشیربازان ملی پوش سابر را شوکه کرد.

شمشیر کرونا این بار روی شمشیربازان. غافلگیری باور نکردنی که برای ملی پوشان بیشتر شبیه شوخی بود. به همین دلیل آنها با دیدن جواب تست‌ها باورشان شد که مبتلا به کرونا هستند.

قصه از این قرار است که شمشیربازان سابر که سهمیه تیمی المپیک توکیو را دارند، بالاخره بعداز ۸ ماه قرار شد از دیروز به اردو بیایند تا تمرین جدی داشته باشند، مثل بقیه ملی پوشان. علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر خوشحال و سرحال صبح شنبه در آکادمی ملی المپیک تست کرونا دادند و منتظر جواب بودند، اما جمله: « شما مثبت هستید» تماس تلفنی پیمان فخری شنبه شب همه آنها را به خنده انداخت.شمشیربازان که فکر می‌کردند سرمربی سربه سرشان می‌گذارد، بنای شوخی را گذاشتند اما با دیدن جواب تست خنده روی لبهایشان ماسید. تازه متوجه قضیه شدند، آنها کرونا داشتند بدون هیچ علائمی. در حالی که به قول خودشان همیشه پروتکل‌های بهداشتی را در شهرهایشان رعایت می‌کردند.

نکته جالب تر اینکه وقتی تست هر چهار ششمیرباز سابر مثبت می‌شود، قضیه پزشکان را هم متعجب می‌کند و بنابراین آزمایشگاه دوباره تست‌ها را آزمایش می‌کند که دوباره نتیجه مثبت می‌شود. با این وضعیت علی پاکدامن در خانه‌اش و محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر هم در اتاق‌های جداگانه خوابگاه فدراسیون شمشیربازی برای ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند. اما قرار است آنها آخر هفته دوباره تست بدهند.

پیمان فخری سرمربی تیم ملی ششمیربازی که به قول خودش شوکه شده می‌گوید: «ما از خردادماه مدام گفتیم این ماه، پیک کرونا است اردو نداریم و بماند ماه بعد، اما هر ماه وضعیت بدتر شد که بهتر نشد و تنها اردیبهشت ماه وضعیت آرام بود، به همین ما هم می‌خواستیم اردو را شروع کنیم که تست مثبت بچه‌ها اجازه نداد. قبل تست ملی پوشان درباره وضعیتشان سوال کردیم اما نه مشکلی داشتند و نه در این مدت با بیمار مبتلا به کرونا در ارتباط بوده‌اند. به همین دلیل نتیجه مثبت تست تست کرونای آنها هم برای ما و هم برای خودشان شوکه‌کننده بود. »

به گفته او البته قرار نبود اردو اجباری باشد: « من به بچه‌ها مسیج داده بودم این اردو اصلا اجباری نیست و هرکسی دوست دارد بیاید، اما همه آنها گفتند دیگر تحمل دوری از تمرین ار ندارند و ما می‌آییم. تنها شانس اوردیم مجتبی عابدینی نبود.»

فخری اما با نمی‌خواهد با پایان قرنطینه و منفی شدن تست شاگردانش درآخر هفته، اردو را شروع کند: «بچه‌ها تا اخر هفته در خوابگاه فدراسیون قرنطینه هستند و همه وسایل لازم تغذیه، میوه و ویتامین برایشان فراهم شده وبعد دوباره تست خون و pcrمی دهند با منفی شدن تست هایشان اما اردو را شروع نمی‌کنیم، فعلا کار را تعطیل می‌کنیم و بچه‌ها به شهرهایشان برمی گردند و دو، سه هفته دیگر برمی گردند.»

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها