|
کدخبر: 100223

فرصت آفرینی کرونا برای داوران کشتی!

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی گفت: با تعویق المپیک برخی از داوران بازنشسته می‌شوند و این شانس سایر داوران درجه S۱ را برای قضاوت بالا خواهد برد.

منهای فوتبال فرصت آفرینی کرونا برای داوران کشتی!

ناصر فروتن در پاسخ به این سوال که «آیا دستورالعمل حضور داوران کشتی در مسابقات المپیک با توجه به تعویق یک ساله مسابقات، تغییراتی داشته است؟»، اظهارکرد: هنوز دستورالعمل جدیدی نیامده که شاهد تغییر باشیم اما درحال‌حاضر ۴ داور زیر ۴۰ سال درجه المپیکی داریم که محمد مصلایی‌پور از یزد، نیما صادقی از مازندران، مهدی بشیرزاده از خوزستان و سعید عباسی از قم هستند، کارهایشان را انجام داده و گزینشی‌هایی که باید پشت سر می‌گذاشتند را سپری کرده‌اند.

وی ادامه داد: چند ماه مانده به المپیک، در حالی که قرار بود در مسابقات گزینشی حضور پیدا کنند، مسابقات به دلیل کرونا به تعویق افتاد. حالا شانس برای همه آنها وجود دارد که بتوانند سهمیه المپیک بگیرند.

فروتن در مورد اینکه پیش از این داورانی که در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان شانس کسب جواز قضاوت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را داشتند، خاطرنشان کرد: تعویق یک ساله المپیک احتمالا تغییراتی را در چگونگی گزینش داوران ایجاد خواهد کرد. المپیک یک سال عقب افتاده و طبیعتا یکسری از داوران بازنشسته خواهند شد و این شانس سایر داوران درجه S۱ را برای قضاوت در المپیک بالا خواهد برد. حالا باید منتظر دستورالعمل جدید اتحادیه جهانی در این خصوص باشیم.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها