|
کدخبر: 131223

سنگ تمام پیشکسوت محبوب پرسپولیس برای شجاع خلیل زاده

رضا ترابیان یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس است که سابقه بازی درفوتبال بلژیک و باشگاه استاندارد لیژ را در کارنامه دارد.

ورزش سنگ تمام پیشکسوت محبوب پرسپولیس برای شجاع خلیل زاده

رضا ترابیان که هم در تیم پرسپولیس فوتبال بازی کرده و هم مدتی در کادرفنی این تیم حضور داشت، شرایط این باشگاه را پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا نگران کننده توصیف کرده است. مدافع سابق تیم‌های پرسپولیس و پاس در این باره می‌گوید:

به نظر من جدایی شجاع در روند فنی پرسپولیس تاثیر خواهد داشت. او جزو مهره‌های کلیدی پرسپولیس بود و در خیلی از مواقع  کمک حال تیم بود. شاید اگر او در شرایط بهتری از پرسپولیس جدا می‌شد، بهتر بود. به نظر من زمان جدایی او از پرسپولیس خوب نبود و همین موضوع کمی نگران کننده است.

ترابیان که روزگاری توسط استانکو به خط دفاع منتقل شده و در این پست ستاره شد، درباره احتمال حضور میلاد سرلک در خط دفاعی سرخ‌پوشان هم می‌گوید:

زمانی که استانکو مرا به پست دفاع فرستاد، چندان با این پست غریبه نبودم چون در دوران نوجوانی در این پست بازی کرده بودم. ضمن این که سرعت و بازی‌خوانی که در خط حمله به دست آورده بودم، به من کمک زیادی کرد تا بتوانم از پس آن مسئولیت به خوبی برآیم. فکر می‌کنم حضور سرلک در خط دفاعی، تصمیم خوبی باشد و سرلک بتواند در این پست بازی کند. البته با توجه به زمان کم تا شروع بازی‌ها باید به فکر این موضوع هم بود که تا بازیکن بخواهد در پست جدید جواب بدهد، نیازمند زمان برای هماهنگی بیشتر است. یحیی مربی باتجربه و باهوشی است و اطمینان دارم می‌تواند برای پرکردن این خلا بهترین تصمیم را بگیرد.

 

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها