|
کدخبر: 126743

سیامک نعمتی: روی ابرها هستم جای شما خالی!

مدافع راست پرسپولیس صعود به فینال را یک اتفاق ویژه در کارنامه فوتبالی خود می‌داند و امیدوار به شیرین کردن سرانجام آن اینبار در دومین حضورش است.

ورزش سیامک نعمتی: روی ابرها هستم جای شما خالی!

خاطره تلخ فینال قبلی با اخراج در ژاپن اینبار انگیزه مضاعفی به نعمتی داده تا بتواند پایان این حضور را با قهرمانی تصور کند.

سیامک نعمتی درباره صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان می‌گوید: می‌توانم ادعا کنم وقتی وارد دوحه شدیم هیچ کس جز تیم و کادرفنی اینقدر به صعود ایمان نداشت. انرژی مثبت و دلگرم کننده‌ای از هواداران پرسپولیس گرفتیم و می‌خواستیم بهترین اتفاق را رقم بزنیم. همانطور که آقای گل محمدی و پیروانی گفتند مشکلات زیادی داشتیم اما به چیزی جز صعود و صعود تا هدف فکر نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: خوشحالم بعد از دو سال دوباره این صعود بزرگ را جشن می‌گیریم و اینبار می‌خواهیم آن را با قهرمانی تکمیل کنیم و مطمئن هستم با روحیه و شرایطی که داریم قادر به انجام آن خواهیم بود.

نعمتی درباره ادعایش در این تورنمنت نیز گفت: وقتی گفتم می‌خواهیم به عنوان آخرین تیم دوحه را ترک کنیم شاید باورنکردنی بود اما ما واقعا به این مساله ایمان داشتیم. توانایی تیم، انگیزه و تعصب بازیکنان و تلاش و تدابیر کادرفنی و همراهی دیگر اعضای تیم و حمایت هواداران این انرژی را به ما می‌دهد که این مسیر را دنبال کنیم و خوشحالم که الان به وعده‌مان عمل کردیم و آخرین تیمی هستیم که چمدان را به سمت خانه می‌بندیم.

مدافع راست سرخ‌ها درباره اتفاقات پیش از جدال با النصر هم می‌گوید: یک شوک بزرگ برای همه ما بود. عیسی پسر فوق العاده ای است و هر چیزی به او بچسبد این مساله نمی‌چسبد. شادی گل او و نیت او کاملا مشخص است. برای ما این اتفاق باورنکردنی بود و شوکی بود که می‌توانست کار‌ را سخت کند. اما مهدی واقعا گل کاشت و دمش گرم. ما نشان دادیم یک تیم هستیم که ریتم خودمان را پیدا کردیم و چیزی نمی‌تواند ما را از مسیر دور کند و خوشحالم که الان به این هدف رسیدیم و بار دیگر فینال را تجربه خواهیم کرد.

مدافع راست سرخ‌ها درباره موفقیت تیم در ضربات پنالتی و ضربه ای که مقابل گلر نامدار حریف زد گفت: تلاش ۱۲۰ دقیقه ای باید نتیجه می‌داد. با بالاترین تمرکز برابر حریف قرار گرفتیم و حتی ۱۰ نفره شدن هم انگیزه ما را کم نکرده بود. کاری را آغاز کرده بودیم که باید انتهایش خوشحالی هواداران ما و مردم را در پی داشته باشد. مدت‌ها از خانواده دور بودیم و باید با یک اتفاق و دستاورد مثبت برمی‌گشتیم. خیلی خوشحالم که اتفاق فوق العاده را به سرانجام رساندیم و اکنون با دست پر‌ برمی‌گردیم.

وی درباره تجربه تلخ قبلی و حضور دوباره در فینال گفت: خیلی برایم سخت بود که در استادیوم آزادی نبودم. خوشحالم اینبار هستم و با بالاترین توان خواهم جنگید. طوری می‌جنگیم که انگار این آخرین بازی عمرمان خواهد بود و مطمئن باشید تلاش بزرگی برای یک جام تاریخی خواهیم کرد.

نعمتی درباره دعوت به تیم ملی نیز گفت: بعد از صعود به فینال این شیرین‌ترین خبری بود که شنیدم. انگار روی ابرها هستم و همه چیز فوق العاده است. خوشحالم که این اتفاق خوب نصیبم شد و بزرگ‌ترین تلاشم را خواهم داشت تا بتوانم این فرصت را بهترین نحو استفاده کنم و قدر این پیراهن را خواهم دانست. از کادر فنی تیم ملی ممنونم که تلاشم را دیدند و مطمئن باشید این انگیزه بیشتری برایم شکل داد تا تلاش بیشتری داشته باشم.

منبع: ورزش3

ارسال نظر