|
کدخبر: 126727

وعده جذاب یحیی گل محمدی به هواداران پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی در آسیا طلسم نیست می شود هر کاری را انجام می دهیم تا ان شالله قهرمان شویم.

ورزش وعده جذاب یحیی گل محمدی به هواداران پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی بعد از بازگشت تیم پرسپولیس از قطر و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران گفت:

مشکلاتی زیادی بوده و ادامه داشته و الان هم هست، در این چند روزه ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. دوست داریم که هواداران با آرامش از صعودمان به فینال لذت ببرند و فکر می کنم فرصت هست تا در مورد این مسایل صحبت کنیم

سرمربی پرسپولیس در مورد نامه استعفا و برطرف شدن سوء تفاهم‌ها گفت: این چند روز فرصت استراحت و  فکر بیشتر هست  و امیدواریم که اتفاقات خوبی برای باشگاه رخ بدهد و باشگاه نیز به تعهداتش عمل کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد گلایه‌های بازیکنان تیم در مورد مشکلات گفت: بازیکنان یکسری گلایه دارند و من خودم هم گلایه و درددل دارم و راجع به این مسایل فرصت داریم و الان نمی خواهیم با احساسات هواداران بازی شود. بگذارید از فینالیست شدن تیم لذت ببرند. از آقایان کلانی و خوردبین و نبی ممنونم که به فرودگاه آمدند و شرمنده کردند ما را و خیلی لطف کردند و از آنها ممنون هستم و واقعا غافلگیر شدم.

سرمربی پرسپولیس در مورد فینالیست شدن تیمش گفت: توانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم و بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر خیلی تلاش کردیم تا  از مرحله گروهی به عنوان تیم اول صعود کردیم  بازیکنان غیرت، همت و شرف و آبرو گذاشتند و در مراحل بعدی هم با تیم های قدرتمندی مثل السد، بازی کردیم، غول آسیا بودند.

سرمربی پرسپولیس در مورد محرومیت آل کثیر گفت: خیلی از گل‌ها را به ثمر برساند ولی شوک به تیم وارد شد و بازیکنان خیلی خوب واکنش نشان دادند و عملکرد خوبی هم در بازی داشتند.

وی در مورد  اینکه قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا طلسم شده گفت: طلسم نیست می شود می توانیم هر کاری را انجام دهیم تا ان شالله قهرمان شویم.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر