|
کدخبر: 126521

پاداش ویژه‌ در انتظار بازیکنان پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید امشب برای فوتبال ایران شب حماسه بود.

ورزش پاداش ویژه‌ در انتظار بازیکنان پرسپولیس

مهدی رسول‌پناه درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان اظهار کرد: به همه هواداران، بازیکنان و اعضای کادر فنی این موفقیت بزرگ را تبریک می‌گویم. امشب شبی تاریخی برای باشگاه پرسپولیس است. بازیکنان ما با فداکاری و از جان گذشتگی برای تیم تلاش کردند تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم. امشب، شب حماسه برای فوتبال ایران بود. پرسپولیس در عین مظلومیت برابر حریف عربستانی به پیروزی رسید. چند ساعت قبل از مسابقه داستان آل کثیر رخ داد و کل هواداران پرسپولیس دچار استرس شدند اما بازیکنان تیم جمله «یکی برای همه و همه برای یکی» را معنا کردند و با از جان گذشتگی افتخاری برای پرسپولیس و فوتبال ایران به دست آوردند.

وی افزود: پرسپولیس یک تیم واقعی است که همه ارکانش برای موفقیت تلاش می‌کنند. تک تک بازیکنان ما ستاره هستند. من از تک تک آنها ممنون هستم. از الان یک برنامه‌ریزی خوب برای قهرمانی در آسیا انجام می‌دهیم. با نظر سرمربی تیم باز هم پرسپولیس را تقویت می‌کنیم تا با همه قوا تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود. با وجود اینکه ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردیم اما من فکر می‌کنم امشب برای ما شب فینال بود. امشب، شبی بود که در حق پرسپولیس اجحاف کردند اما بازیکنان در زمین جواب آنها را دادند. بازیکنان آنقدر خسته شده بودند که دیگر ساق پای آنها نای راه رفتن نداشت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این باشگاه چه اقدامی برای بخشش عیسی آل‌کثیر انجام خواهد داد، گفت: او کاری انجام نداده که محرومش کرده‌اند و خوشحالی بعد از گل او ارتباطی به کارهای نژادپرستانه نداشت. او به خاطر برادرزاده‌اش این خوشحالی را انجام می‌داد. من فکر می‌کنم از این مساله سوءاستفاده شده است و متاسفانه قبل از مسابقه هیچ زمانی به ما ندادند که اعتراض کنیم.

رسول‌پناه در پاسخ به این سوال که آیا از پاداش دو میلیون دلاری فینال لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان هم سهیم خواهند بود یا خیر، گفت: بله این پاداش برای بازیکنان است و ما فردا درباره این موضوع و پاداش ویژه برای بازیکنان تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه برنامه‌ای دارد که از طریق این پاداش بدهی خود را به برانکو بپردازد، گفت: با توجه به تحریم‌های آمریکا این پول چند ماه دیگر به دست ما می‌رسد اما ما از منبع دیگری پولی تهیه کرده‌ایم تا طی چند روز آینده مطالبات برانکو را پرداخت کنیم. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر