|
کدخبر: 121382

علیپور باید با پرسپولیس به قطر برود !

قرارداد مهاجم گل زن پرسپولیس علی علیپور تنها تا پایان مرحله اول لیگ آسیا اعتبار دارد.این در حالی است که با مبلغ پیشنهادی وی موافقت نشده و هنوز باشگاه برای فصل جدید با او قرارداد نبسته است.

ورزش علیپور باید با پرسپولیس به قطر برود !

جدایی یا تمدید قرارداد علی علیپور ، بی گمان مهم ترین مسئله ای است که پرسپولیسی ها در نقل و انتقالات تابستانی داشته اند. مهاجم گلزن این تیم که در آخرین بازی داخلی این فصل پرسپولیس توانست یک گل بزند و یک پاس گل بدهد، حالا قرارداد خود را تمام شده می‌بیند و چندی پیش نیز با انتشار پستی اینستاگرامی، خداحافظی اش از جمع سرخ ها را اعلام کرد اما حالا شایعاتی جدید، فضای مجازی را در بر گرفته است.

خبر این است که علی علیپور دستکم در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را همراهی خواهد کرد و حتی احتمال تمدید قرارداد طرفین نیز وجود دارد ولی گزارش های قطعی حاکی از آن است که علی رغم تلاش باشگاه پرسپولیس نه ارتباطی بین طرفین به وجود آمده، نه جلسه جدیدی تشکیل شده و نه علیپور با درخواست باشگاه پرسپولیس موافقت کرده است.

پرسپولیسی ها که با سقف قرارداد ۷ میلیارد تومانی برای دو سال (۳.۵ سالیانه) به سراغ ستاره های لیگ برتر رفتند و اتفاقا در جذب برخی ناکام ماندند، همین پیشنهاد را به علی علیپور هم ارائه کردند اما پاسخ مثبتی نگرفتند چرا که این رقم با درخواست علیپور تفاوت هایی جدی داشت. علیپور که خود پیش‌قدم شد و برای مذاکره به ساختمان باشگاه رفت، حالا پیشنهادی جدید را در قالب چیزی شبیه به یک دستور از باشگاه دریافت کرده با این مضمون که باید در لیگ قهرمانان آسیا سرخ ها را همراهی کند.

استدلال پرسپولیس این است که قرارداد علیپور در پایان مرحله اول حذفی لیگ قهرمانان آسیا منقضی خواهد شد و طبق آن مهاجم شماره ۷۰ باید با پرسپولیس به قطر برود و در مسابقات آسیایی حضور یابد. موضوعی که احتمالا باعث تعجب علی علیپور نیز شده و می‌توان گفت که وی قطعا بدون امضای قرارداد جدید در لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهد یافت.

آقای گل پرسپولیس که پیشنهاداتی از سوپرلیگ چین، لیگ ستارگان قطر، آدلانته اسپانیا و لیگای پرتغال دارد، عزم خود را برای حضور در قاره سبز جزم کرده و با این نوع پیشنهادات پرسپولیس، احتمال حضورش در این تیم شاید به کمتر از چیزی که هست نیز برسد. قرار بود ابتدا وی راهی ریوه آوه شود تا جای مهدی طارمی را پر کند اما تعلل او و مذاکره با پرسپولیس سبب شد تا ریوه آوه به سراغ مهاجمی دیگر از تیم پورتو برود. حالا ماریتیمو مهم ترین مشتری این مهاجم در پرتغال محسوب می‌شود.

حال باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما باتوجه به این که علیپور خود به سراغ باشگاه رفت و مدیران پرسپولیس از این دو جلسه ناکام بیرون آمدند، تمدید قرارداد با علی علیپور خیلی دور و خیلی بعید به نظر می‌رسد.

 

.

 

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها