|
کدخبر: 121285

دست رد آقای گل به سینه پرسپولیس

عدم حضور علیپور در باشگاه پرسپولیس و پاسخ ندادن وی به پیام های سرپرست باشگاه در حالیکه با مبلغ پیشنهادی او موافقت شده به حاشیه جدید سرخ پوشان تبدیل شده است.

ورزش دست رد آقای گل به سینه پرسپولیس

مهدی رسول پناه درباره عدم حضور علیپور در تمرینات اظهار داشت: ضمن تشکر فراوان از اقای علیپور که در پرسپولیس فعالیت کردند در چند روز گذشته خود من چندین بار با علیپور تماس گرفتم اما موفق نشدم او را پیدا کنم.

وی ادامه داد: قبلاً بعضی از مذاکرات از طریق وکیل ایشان انجام می‌شد و به همین دلیل ما به وکیل آقای علیپور هم پیغام داده‌ایم که منتظر پاسخ او به پیشنهاد پرسپولیس هستیم.

رسول‌پناه با بیان اینکه ما اسم علیپور را در فهرست آسیایی تیم هم رد کرده‌ایم  بیان کرد: برای رضایت هواداران مبلغ پرداختی باشگاه را هم به رقم پیشنهادی این بازیکن نزدیک کردیم اما فعلا جوابی از او نگرفته‌ایم.

او در پایان گفت: خوشبختانه بازیکنان بسیار خوبی به پرسپولیس آمده‌اند و ما در نقل و انتقالات با فهرستی که از کادرفنی دریافت کرده بودیم راجذب کردیم. باید دست به دست هم دهیم و برای خوشحالی هواداران و دفاع از اعتبار پرسپولیس در آسیا پشت این تیم و بازیکنان وکادرفنی باشیم تا بهترین نتایج در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها