|
کدخبر: 83380

افتتاح هجدهمین نمایشگاه یراق‌آلات و چوب

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی یراق آلات، ماشین‌آلات مبلمان و صنایع وابسته در شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران آغاز به کار کرد.

گسترش‌نیوز: امروز یکشنبه ۱۳ بهمن با حضور مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، سید فرید موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و با همراهی بهمن حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران نمایشگاه بین‌المللی یراق آلات و صنایع وابسته افتتاح شد.

بهمن حسین زاده در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه یراق آلات گفت: صنعت چوب و مبلمان به تنهایی اشتغالزایی بسیاری دارد مخصوصاً در حوزه قطعات مبل، یراق آلات و صنایع وابسته که امروز شاهد تشکیل زنجیره‌های تولید در مشاغل خانگی در حوزه یراق آلات هستیم که موجب کار آفرینی شده است.

وی گفت: ارزش افزوده‌ای که در صنعت مبلمان وجود دارد سالیانه میلیارد‌ها تومان گردش مالی ایجاد کرده که در اقتصاد تاثیر مثبتی گذاشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: امسال بیش از ۲۱۰ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که نسبت به سال‌های قبل پیشرفت خوبی داشته است.

بهمن حسین زاده گفت: در سال نمایشگاه‌های مختلفی مربوط به حوزه صنعت چوب در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که در جهت رونق بخشی به اقتصاد و اشتغالزایی کشور، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران با نگاه حمایتی این رویداد‌ها را برگزار می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها